PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy to jest normalna sytuacja..... ?

  • 1. Data: 2003-08-03 10:10:00
    Temat: czy to jest normalna sytuacja..... ?
    Od: "chlodny_" <c...@g...pl>

    witam,

    historia przytrafila sie mojemu znajomemu - ciekaw jestem co o tym myslicie
    i czy jest to normalna sytuacja.....

    otoz kolega dostal sie do pewnego duzego banku do dzialu windykacji - umowa
    na pol etatu wynagrodzenie 500 zl brutto z tym ze de facto siedzial w pracy
    8 godzin a nadgodziny mialy byc platne na zasadzie premii ale tylko pod
    warunkiem przekroczenia okrelonego progu, ktory zaczynal sie bodaj ze od
    100.000 zl a premia wynosila 300zl

    czy to nie jest chora sytuacja ? rozumiem ze jest wysokie bezrobocie itd.
    ale to juz chyba przesada..... najzabawniejsze jest to ze dzial kadr zwlekal
    z podpisaniem umowy i kiedy kolega powiedzial ze taki uklad mu nie odpowiada
    to powiedzieli ze obibokow nie potrzebuja w firmie jednak podczas rozmowy z
    dyrektorem gdy ten dowiedzial sie ze chlopak nie podpisal jeszcze umowy
    bardzo sie zmartwil......ciekawe dlaczego - pewnie stana mu przed oczyma
    ponowny proces rekrutacji i kolejne mc szukania nastepnego jelenia...... ;-)

    dodam jeszcze ze historia zdarzyla sie w 1mln aglomeracji a bohater
    zdarzenia ma studia wyzsze i staz w innym duzym banku na tym samym
    stanowisku

    pozdr,
    chlodny

  • 2. Data: 2003-08-03 19:04:35
    Temat: Re: czy to jest normalna sytuacja..... ?
    Od: "sajmon_templer" <f...@p...onet.pl>

    > historia przytrafila sie mojemu znajomemu - ciekaw jestem co o tym
    myslicie
    > i czy jest to normalna sytuacja.....

    napisz jaki to jest bank i jaki oddział. Inaczej historia przytoczona przez
    Ciebie będzie kolejną opowiastką a nie przestrogą.
    IMO sytuacja chora.

    TSS

  • 3. Data: 2003-08-03 19:51:15
    Od: "Pit" <p...@w...pl>

    Użytkownik "chlodny_" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bardzo sie zmartwil......ciekawe dlaczego - pewnie stana mu przed oczyma
    > ponowny proces rekrutacji i kolejne mc szukania nastepnego jelenia......
    ;-)

    > dodam jeszcze ze historia zdarzyla sie w 1mln aglomeracji a bohater
    > zdarzenia ma studia wyzsze i staz w innym duzym banku na tym samym
    > stanowisku

    Fakt, to chore. Zwlaszcza biorac pod uwage fakt, ze prezesi duzych bankow
    zarabiaja 300-800tys. miesiecznie.

  • 4. Data: 2003-08-03 22:53:23
    Od: "KCH" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Pit" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Fakt, to chore. Zwlaszcza biorac pod uwage fakt, ze prezesi duzych bankow
    > zarabiaja 300-800tys. miesiecznie.

    I na przykładzie City Group nie mają mocy decyzyjnej...

  • 5. Data: 2003-08-04 17:18:40
    Od: "chlodny_" <c...@g...pl>

    Użytkownik "sajmon_templer" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    przez
    > Ciebie będzie kolejną opowiastką a nie przestrogą.

    prosze bardzo - GE Capital Bank - o. Gdansk - dzial windykacji telefonicznej
    klientow indywidualnych

    chlodny_