PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak rozwiązać umowę o pracę..

  • 1. Data: 2003-08-03 11:54:10
    Temat: jak rozwiązać umowę o pracę..
    Od: <f...@g...pl>

    Trochę szukałem na grupie na ten temat, ale nie znalazłem nic co by mnie
    usatysfakcjonowało.

    Chodzi, o to że w chwili obecnej pracuję w jednej firmie, a z drugiej,
    dostałem ofertę korzystniejszą. jak mam rozwiązać umowę??? Wypowiedzenie z
    mojej strony, czy rozwiązanie za porozumieniem stron??? To drugie byłoby
    chyba korzystniejsze. Tylko jak mam się do tego zabrać?????

    Wystosować jakieś specjalne pismo? Ktoś wie co zrobić???

  • 2. Data: 2003-08-03 13:09:31
    Temat: Re: jak rozwiązać umowę o pracę..
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sun, 3 Aug 2003 13:54:10 +0200, <f...@g...pl>
    zakodował:

    >Trochę szukałem na grupie na ten temat, ale nie znalazłem nic co by mnie
    >usatysfakcjonowało.

    To niestety, albo słabo szukałeś, albo nie jesteśmy w stanie Cię
    usatysfakcjonować
    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe
    =UTF-8&q=%22wypowiadam+umow%C4%99%22&meta=group%3Dpl
    .praca.dyskusje

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2003-08-03 20:40:20
    Od: <f...@g...pl>

> [...]
    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe
    =UTF-8&q=%22wypowiadam+u
    mow%C4%99%22&meta=group%3Dpl.praca.dyskusje

    no niby tak - ale mi chodzi konkretnie o wypowiedzenie za porozumieniem
    stron - od czego zacząć????

  • 4. Data: 2003-08-03 21:27:20
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sun, 3 Aug 2003 22:40:20 +0200, <f...@g...pl>
    zakodował:

    >no niby tak - ale mi chodzi konkretnie o wypowiedzenie za porozumieniem
    >stron - od czego zacząć????

    Nie ma czegoś takiego jak "wypowiedzenie za porozumieniem stron" - i o
    tym też jest w archiwum (i to nie raz).

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 5. Data: 2003-08-03 21:49:04
    Od: "MiT" <m...@m...neostrada.pl>

    V-tek

    >ale mi chodzi konkretnie o wypowiedzenie za porozumieniem
    > stron - od czego zacząć????

    Od pogadania z szefem. Wszystko zelezy od stosunkow jakie masz w pracy (ups
    brzmi dwuznacznie ;) )
    Jesli sie zgodzi wystarczy tylko napisac "prosze o rozwiazanie umowy o prace
    z dnia ..... z dniam, za porozumieniem stron",
    jesli nie to chyba wypowiedzenie lub w ostatecznosci porzucenie pracy.
    W moim wypadku zawsze dzialala szczera rozmowa ustalenie czasu niezbednego
    na przekazanie spraw biezacych i obowiazkow i rozstwalismy sie milo i milo.

    Pozdroofki
    MiT

  • 6. Data: 2003-08-04 17:01:39
    Temat: Re: jak rozwiązać umowę o pracę.. A DOKLADNIEJ CHODZI O TO
    Od: <f...@g...pl>

    A dokładniej chodzi o to, czy pomiędzy obecnym, a przyszłym pracodawcą musi
    być jakiś kontakt????

  • 7. Data: 2003-08-04 17:09:34
    Od: <f...@g...pl>

    > Nie ma czegoś takiego jak "wypowiedzenie za porozumieniem stron" - i o
    > tym też jest w archiwum (i to nie raz).

    no dobra - rozwiązanie umowy za porozumineniem stron ...

    tak może być????

  • 8. Data: 2004-02-24 07:51:15
    Od: "Marek" <m...@c...pl>

    Jak to nie wiesz? jeśli wciąż masz problem to daj znać ,powiem jak to się
    robi. m...@c...pl