PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy sie stoi czy sie lezy 1000 ileś się nalezy

  • 21. Data: 2006-08-15 12:48:45
    Temat: Re: czy sie stoi czy sie lezy 1000 ileś się nalezy
    Od: "vertret" <v...@o...pl>

    Użytkownik "Nikiel ;)" <n...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:ebs1qh$1h7$1@node4.news.atman.pl...

    > Może na zachodzie Polski tego tak nie widać, ale wschód bardzo z tego powodu
    cierpi.

    Ojej! Ale mi tego wschodu żal!
    Spytaj sie wschodu na kogo głosował jesienią 2005.
    Chyba niesprawiedliwie ten świat Bóg urządził, bo "prawdziwi Polacy"
    opowiadający się przede wszystkim za dekomunizacją a zaraz potem
    "sprawiedliwościa społeczną", "równymi żoładkami" i "darmową służbą zdrowia"
    muszą dla przeżycia najmować się u zwolenników "liberalnego eksperymentu" w
    Polsce lub za granicą.

    --
    vertret

  • 22. Data: 2006-08-15 13:43:19
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

    To jak chcesz, zeby "szanse na starcie byly rowne"? Zakaz poswiecania
    dziecku czasu srodkow wiecej niz wynosi srednia, zeby reszta nie czula
    sie pokrzywdzona?

    Nijak bi sie nie da ale po co mówić bajki że każdy może tyle samo ...

  • 23. Data: 2006-08-15 14:44:49
    Od: "Jagna W." <w...@o...eu>

    Użytkownik "Michał" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ale walisz bajki, co z tego że więcej da jak i tak mu tyle samo zapłacą
    > ???

    Powtarzam - każdy jest kowalem swojego losu.
    Jesli ktoś "lubi" robić za jelenia i brać marne grosze za swoją
    wiedzę,doświadczenie, pracę i poświęcenie, to jest to tylko i wyłącznie jego
    problem.

    > Chyba nie wszyscy tu mają pojęcie jak wygląda praca w zakładach
    > produkcyjnych widziana od dołu. Nawet jak da z siebie więcej i pracuje na
    > akordzie to cena "od sztuki" zapewne spadnie i tak wyjdzie mu na to samo
    > ...a jak sie nie podoba to do domu, znajdziemy kogoś innego - i tu pies
    > pogrzebany.

    A kto Ci każe całe życie pracować w zakładzie produkcyjnym "na dole", na
    akord?
    Pomyśl choć trochę, a potem pisz, że walę bajki.

    JW.

  • 24. Data: 2006-08-15 14:47:36
    Od: "Jagna W." <w...@o...eu>

    > Tylko że jeden na starcie dostaje prawie gotowy miecz a drugi zardzewiałą
    > bryłke ...co oczywiście nie przesądza kto wygra ten wyścig tylko to że
    > szanse na starcie są nie równe.

    Kiepskiej baletnicy przeszkadza nawet rąbek od spódnicy :)
    Wybacz, znam tylu ludzi, którzy zaczynali od tej Twojej zardzewiałej bryłki,
    a teraz mają kokosy, że w żaden sposób nie przekonuje mnie Twoja tendencyjna
    i typowa dla bezradnego człowieka argumentacja. Nie zwalaj wszystkiego na
    los, na innych, na czasy, na rząd, na pogodę, tylko rusz głową, a pieniądze
    same Cię znajdą :)

    JW.

  • 25. Data: 2006-08-15 17:34:37
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > i typowa dla bezradnego człowieka argumentacja. Nie zwalaj wszystkiego na
    > los, na innych, na czasy, na rząd, na pogodę, tylko rusz głową, a

    taaaaaaaa jasne ....chyba na chodniku.

  • 26. Data: 2006-08-15 17:39:59
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Tue, 15 Aug 2006 13:37:46 +0200, użyszkodnik Michał
    <s...@p...onet.pl> napisał:

    > Tylko że jeden na starcie dostaje prawie gotowy miecz a drugi zardzewiałą
    > bryłke ...co oczywiście nie przesądza kto wygra ten wyścig tylko to że
    > szanse na starcie są nie równe.

    i niekiedy jest tak że ten co dostał zardzewiałą bryłke jest bardziej
    zmotywowany do działania od tego który dostał prawie gotowy miecz

    --
    futszaK
    601061867

  • 27. Data: 2006-08-15 18:08:49
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "futszaK" <f...@p...pl> napisał w wiadomości

    > i niekiedy jest tak że ten co dostał zardzewiałą bryłke jest bardziej
    > zmotywowany do działania od tego który dostał prawie gotowy miecz

    Jasne że nie jest to regułą, jest tylu młodych ludzi na moim podwórku którzy
    nie mogli pójść na studia dzienne bo rodzice nie mają co do garnka włożyć.
    Pracują i studiują zaocznie ale czy zawsze mają szanse na lepsze ułożenie
    życia w porównaniu z tymi którzy tą kase mają?? Mają ale to co inni mają
    podane na stole oni muszą sięgać do sufitu. Wygrają wtedy kiedy ta "lepsza"
    strona zawali ...

  • 28. Data: 2006-08-15 18:10:05
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jagna W." <w...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]
    > Jesli ktoś "lubi" robić za jelenia i brać marne grosze za swoją
    > wiedzę,doświadczenie, pracę i poświęcenie, to jest to tylko i wyłącznie

    A więc radzisz odrzucać wszystkie oferty, żyć na koszt "starych" i czekać aż
    zostane dyrektorem ???

  • 29. Data: 2006-08-15 19:00:51
    Od: "Jagna W." <w...@o...eu>

    > bryłki,
    > tendencyjna
    > pieniądze

    > taaaaaaaa jasne ....chyba na chodniku.

    Widzisz, z takim podejściem nigdy nie osiągniesz sukcesu.

    JW.

  • 30. Data: 2006-08-15 19:27:18
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    Michał napisał(a):
> [...]
    > podane na stole oni muszą sięgać do sufitu. Wygrają wtedy kiedy ta "lepsza"

    primo - zycie nie jest gra fair. Pretensje do Pana Boga

    secundo - kazdy ma szanse. Przykladowo, studenci zaoczni zdobywaja
    doswiadczenie, ktorego czesto brakuje studentom dziennych i to jest
    atutem. Maja tez znacznie wieksza motywacje, ktorej czesto nie maja
    dzienni.

    --

    glos