PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy sie stoi czy sie lezy 1000 ileś się nalezy

  • 121. Data: 2006-09-01 13:05:47
    Temat: Re: czy sie stoi czy sie lezy 1000 ileś się nalezy
    Od: ris <r...@g...pl>

    Michał napisał(a):
    > minmum temu studentowi trzeba te 600 zł miesięcznie wysłać, w Polsce nie
    > trzeba być alkoholikiem żeby takiej kasy nie mieć.

    hm... a coś się tak do tych studiów przyczepił, ja nie mam i nie narzekam :)

  • 122. Data: 2006-09-01 13:18:06
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    Michał napisał(a):
    > minmum temu studentowi trzeba te 600 zł miesięcznie wysłać, w Polsce nie
    > trzeba być alkoholikiem żeby takiej kasy nie mieć.

    student jest doroslym czlowiekiem i nie musi doic rodziny. 600
    zl/miesiecznie moze sobie dorobic nawet w McDonaldzie. Moze tez
    studiowac zaocznie, pracujac pelnoetatowo. Moze pozyczyc pieniadze na
    studia od rodziny albo banku (sa kredyty akademickie). Opcji jest
    wiele.

    --

    glos

  • 123. Data: 2006-09-01 13:23:51
    Od: ris <r...@g...pl>

    Michał napisał(a):

    > zwłaszcza w Polsce - śmiech na sali - zależy jeszcze co znaczy "przyzwoity
    > poziom" bo jeżeli to wegetacja to nie bardzo.

    Ty się śmiejesz a inni zarabiają :)