PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy pracownikiem może być osoba prawna?

  • 1. Data: 2003-01-20 10:23:53
    Temat: czy pracownikiem może być osoba prawna?
    Od: p...@p...onet.pl

    Wkrótce mam egzamin, a w żadnym kodeksie nie potrafię znaleźć odpowiedzi na to
    pytanie. Zwracam się z uprzejmą prośbą - gdyby ktoś znał odpowiedż na to
    pytanie, byłabym bardzo wdzięczna. Małgorzata

  • 2. Data: 2003-01-20 11:02:35
    Temat: Re: czy pracownikiem może być osoba prawna?
    Od: wer <w...@w...pl>

    p...@p...onet.pl wrote:
    > Wkrótce mam egzamin, a w żadnym kodeksie nie potrafię znaleźć odpowiedzi na to
    > pytanie. Zwracam się z uprzejmą prośbą - gdyby ktoś znał odpowiedż na to
    > pytanie, byłabym bardzo wdzięczna. Małgorzata

    A co to jest umowa o prace? Umowe o prace podpisuje z jednej strony
    firma lub osoba fizyczna, a z drugiej osoba fizyczna, ktora ma swiadczyc
    prace na rzecz pracodawcy.

    wer

  • 3. Data: 2003-01-20 14:27:54
    Od: "Grupy" <m...@p...pl>

> [...]
    > pytanie. Zwracam się z uprzejmą prośbą - gdyby ktoś znał odpowiedż na to
    > pytanie, byłabym bardzo wdzięczna. Małgorzata

    Patrz art. 22 par. 2 Kodeksu pracy. am jest wyraźnie napisane.
    Pozdrawiam
    Michał