PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile za wizualizacjie 3d

  • 1. Data: 2003-01-20 09:52:17
    Temat: Ile za wizualizacjie 3d
    Od: "Adam" <a...@w...pl>

    Pracuje od niedawna jako grafik 3d (3ds max 4) wcześniej zajmowałem się tym
    jako hobby (4 lata) w firmie wykonuje wizualizacje mebli , małych form
    przestrzennych , krutkie animacje itp. na podstawie projektów lub szkicy
    .Jestem tam zatrudniony na umowę o dziło .Ile mogę sobie zarządać za miesiąc
    pracy (pracuje na sprzęcie pracodawcy).
    Z góry dziękuje i pozdrawiam
    Siryon

  • 2. Data: 2003-01-21 09:49:34
    Temat: Re: Ile za wizualizacjie 3d
    Od: mnemonik <S...@K...PL>

    On Mon, 20 Jan 2003 10:52:17 +0100, "Adam" <a...@w...pl> wrote:

> [...]
    >.Jestem tam zatrudniony na umowę o dziło .Ile mogę sobie zarządać za miesiąc

    W Inecie, są giełdy, gdzie ludzie oferują swoje wymodelowane w 3d
    "prace".. Najczęsciej są to modele mebli, roślinności, itp. itd.
    Cena za jeden model to ok. 20 $.
    --
    .==.
    : ' _

  • 3. Data: 2003-01-21 10:24:43
    Od: "Adam" <a...@w...pl>

    Użytkownik "mnemonik" <S...@K...PL> napisał w wiadomości

    > W Inecie, są giełdy, gdzie ludzie oferują swoje wymodelowane w 3d
    > "prace".. Najczęsciej są to modele mebli, roślinności, itp. itd.
> [...]

    Dzieki
    pozdrawiam

    Adam