PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dobry Kalkulator Podatkowy

  • 1. Data: 2003-01-20 10:08:08
    Temat: Dobry Kalkulator Podatkowy
    Od: "Jorgus Angolus" <n...@n...com>

    Witam,

    Szukam strony internetowej z kalkulatorem podatkowym, ALE
    takim gdzie można zasymulować sytuację gdy małżeństwo rozlicza się wspólnie.

    Czy zna ktoś takie miejsce?

    Dzięki,
    Jarek.

  • 2. Data: 2003-01-20 13:32:09
    Temat: Re: Dobry Kalkulator Podatkowy
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Jorgus Angolus"
    > Szukam strony internetowej z kalkulatorem podatkowym, ALE
    > takim gdzie można zasymulować sytuację gdy małżeństwo rozlicza się
    wspólnie.

    > Czy zna ktoś takie miejsce?

    jesli chodzi ci o PIT2002 to ja sprawdzam zawsze wg
    http://pity.elfin.pl/ oraz dodatkowo
    http://www.pity.pl/
    *** blad ***

  • 3. Data: 2003-01-20 13:44:19
    Od: "Jorgus Angolus" <n...@n...com>

    Dzieki. Skorzystam z programów.

    Chociaż chodziło mi bardziej o prosty kalkulator, taki gdzie mozna by podac
    Maz 3000/miesiac
    Zona 1500/ miesiac
    Wynik netto: ???
    Podatek: ???