PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy moge sie zarejestowac w UP?

  • 1. Data: 2004-02-12 22:37:01
    Temat: czy moge sie zarejestowac w UP?
    Od: "Katia" <m...@o...pl>

    Skonczylam studia, ale nie obronilam jeszcze dyplomu. Chcialabym miec jakies
    ubezoieczenie medyczne, ale wyczytalam, ze przy rejestarcji jest potrzebny
    dyplom/swiadectwo ukonczenia szkoly. Dyplomu jeszcze nie mam, a moja matura
    jest na uczelni (papiery oddadza mi po obronie). Czy w takiej sytuacji moge
    sie zarejestrowac jako bezrobotna, czy nic mi nie przysluguje? (chodzi tylko
    o ubezpieczenie). A, mzoe to ma jakies znaczenie, ze bylam juz zatrudniona
    na etacie.

    KAtia

  • 2. Data: 2004-02-12 23:34:37
    Temat: Re: czy moge sie zarejestowac w UP?
    Od: Witiia <K...@p...onet.pl>

    Dnia 2004-02-12 23:37, Użytkownik Katia napisał:

> [...]
    > o ubezpieczenie). A, mzoe to ma jakies znaczenie, ze bylam juz zatrudniona

    a nie możesz wziąć indeksu ze sobą? Przecież to też jest dokument.
    A nawet jeśli chcesz mieć wyłącznie ubezpieczenie i nie liczysz na nic
    więcej, to weź świadectwo ukończenia podstawówki i powiedz że nic więcej
    nie ukończyłaś ;)
    Ciekaw jestem co powiedzą przemiłe panie w zatrudniaku :)

    --
    Witiia

  • 3. Data: 2004-02-12 23:38:31
    Od: "TJ" <N...@p...onet.pl>

    przez jakis czas (kilka miesiecy) po ukońćzeniu podpadasz pod ubezp. zdrow.
    Nie wiem tylko ile...

    pzdr
    ST

  • 4. Data: 2004-02-13 06:29:50
    Od: "Waldemar Bulkowski" <j...@W...tlen.pl>

    Użytkownik "Witiia" <K...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > a nie możesz wziąć indeksu ze sobą? Przecież to też jest dokument.

    Ale nie poświadczający ukończenia uczelni....

> [...]
    > nie ukończyłaś ;)
    > Ciekaw jestem co powiedzą przemiłe panie w zatrudniaku :)

    Nic nie powinny powiedzieć... Tylko powinny zarejestrować bez mrugnięcia
    okiem..

    3mcie sie.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski

  • 5. Data: 2004-02-13 08:45:04
    Od: Witiia <K...@p...onet.pl>

    Dnia 2004-02-13 07:29, Użytkownik Waldemar Bulkowski napisał:

    > Ale nie poświadczający ukończenia uczelni....

    dlaczego? Przecież ostatnia strona indeksu zawiera to wszystko co
    zawiera dyplom - datę obrony, temat (dyplom tego nawet nie zawiera),
    ocenę, itp.

    --
    Witiia

  • 6. Data: 2004-02-13 09:08:06
    Od: "bea" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > na etacie.
    >
    > KAtia
    > Świadectwo maturalne zawsze możesz wypożyczyć za pokwitowaniem z
    sekretariatu uczelni. na wszelki wypadek weż świadectwo pracy jeżeli masz i
    zrób z niego ksero. jeżeli byłaś zatrudnona na etacie i prazepracowałaś 365
    dni w 18 miesięcy to należy ci sie zasiłek dla bezrobotnych.

  • 7. Data: 2004-02-13 09:55:48
    Od: "Waldemar Bulkowski" <j...@W...tlen.pl>

    Hi!!!

    > dlaczego? Przecież ostatnia strona indeksu zawiera to wszystko co
    > zawiera dyplom - datę obrony, temat (dyplom tego nawet nie zawiera),
    > ocenę, itp.

    Faktycznie w ustawie jest określenie "lub innym dokumencie potwierdzającym
    ukończenie szkoły", ale z doświadczenia wiem, że
    może być problem z ustaleniem daty ukończenia. Bo najczęściej później na
    dyplomie jest inna data...
    Oczywiście to ma znaczenie tylko w przypadku, gdy ktoś chce posiadać status
    absolwenta.

    3mcie się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski