PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki w Belgii - pytanie

  • 1. Data: 2004-02-12 20:19:50
    Temat: Zarobki w Belgii - pytanie
    Od: "Darek na Inetia" <o...@w...pl>

    czesc

    mam pytanie do osob pracujacych lub znajacych temat zarobkow w Belgii.
    Moje pytanie dotyczy stanowiska managera w miedzynarodowej firmie z
    przemyslu samochodowego.
    Ile zarabia sie na takim stanowisku - srednio, lub gdzi moge znalesc takie
    informacjie.

    Drugie pytanie z tym zwiazane jest na temat wydatkow jakie ponosi sie
    mieszkajac w duzym miescie w Belgii - jaki jest koszt wynajmu mieszkania,
    jakie sa oplaty na ubezpieczenie, etc.

    Za pomoc w odpowiedzi na pytania dziekuje.

    darek

  • 2. Data: 2004-02-13 07:49:54
    Temat: Re: Zarobki w Belgii - pytanie
    Od: "PerkinS" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Darek na Inetia" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Drugie pytanie z tym zwiazane jest na temat wydatkow jakie ponosi sie
    > mieszkajac w duzym miescie w Belgii - jaki jest koszt wynajmu mieszkania,

    Wszystko zalezy w jakim miescie. Moge słow kilka powiedziec o Brukseli
    poniewaz tam pomieszkiwalem i wiem co nieco na ten temat. Jest taka fajna
    dzielnica (scherbeck) niedaleko instytucji eropejskich gdzie po jednej
    stronie ulicy obsadzili sie polacy a po drugiej nigeryjczycy i inni
    afrykanczycy. Tam wynajem pokoju to koszt ok 400euro. W dzielnicach dalszych
    na poludnie od ringu placisz mniej ok 200 - 300 euro ale masz na glowie
    turkow i arabow. Nic ciekawego. Ja tam nawet nie chodzilem. W lepszych
    dzielnicach willowych (radebek i dalej) to koszt znacznie wiekszy ale tam
    mieszkaja rodowici belgowie, ktorych w centrum i na obrzezach ringu tylko w
    sklepach spotkac mozna ;)