PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak zostac pracownikiem socjalnym

  • 1. Data: 2004-02-12 22:52:49
    Temat: jak zostac pracownikiem socjalnym
    Od: "Przemek" <p...@g...pl>

    Po jakim kierunku studiow najlatwiej starac sie o prace w charakterze
    pracownika socjalnego ? Wiem, ze sa specjalistyczne kierunki oraz studium
    ksztalcace wlasnie w tym kierunku, ale tak sie sklada, ze pragne podjac
    kierunek studiow pedagogika resocjalizacyjna. Moja prace widze jako pomoc
    osobom nieslyszacym w rozmaitych sytuacjach zyciowych. Zamierzam nauczyc sie
    biegle migowego. Mam jednak watpliwosc. Czy konczac kierunek pedagogika
    resocjalizacyjna, bede dobrze widziany jako potencjalny kandydat na
    stanowisko pracownik socjalny w opiece spolecznej czy instytutach dla
    nieslyszacych.

    Pojde i zapytam tam osobiscie, ale moze Wy sie orientujecie w temacie.

  • 2. Data: 2004-02-14 10:36:30
    Temat: Re: jak zostac pracownikiem socjalnym
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nieslyszacych.
    >
    > Pojde i zapytam tam osobiscie, ale moze Wy sie orientujecie w temacie.

    Aaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Chlopie, zajmij sie uczciwa praca;)
    Po studiach o ktorych mowisz znajdziesz prace jako, hmmm, opiekun takich
    osob (resocjalizacja wlasnie itp) ale nie pracsoc (chociaz...nie maja tam
    chyba zbyt wielu chetnych, ostatnio jestem na szczescie nie w temacie wiec
    nie powiem ci na pewno). Ale charakterystyka pracy soca niewiele ma
    wspolnego z pedagogika resocjalizacyjna (choc zdaje sie ze zaliczaja
    pierwszy rok studiow po ukonczeniu studium pracsocow).
    Zarobisz maaalo, a robota daleko odbiegac bedzie od tego o czym sie bedziesz
    uczyl - wiem co mowie, bo jestem dyplomowanym pracownikiem socjalnym ze
    stazem w 'branzy'.
    pozdrawiam
    /p

  • 3. Data: 2004-02-15 00:27:07
    Od: "apple" <j...@x...wp.pl>

    Pracownikiem socjalnym zostac mozna konczac:
    - policealna szkole pracownikow socjalnych
    - licencjackie studia pracownikow sluzb spolecznych
    - studia socjologiczne, najlepiej z odpowiednia specjalizacja

    apple