PracaGrupypl.praca.dyskusje › czemu niema pracy

  • 41. Data: 2006-05-03 21:07:48
    Temat: Re: czemu niema pracy
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Wed, 3 May 2006 08:53:01 +0200, użyszkodnik "fart" <a...@w...pl>
    napisał:

    > Pieniądze można zarabiać wszędzie .... ale jeśli ktoś chce być hydraulikiem
    > polskim ... czemu nieee ....
    > z pewnością w początkowej fazie życia i pracy będzie miał lepiej niż
    > zakładający działalnośc gospodarczą ... ale co bedzie potem ??????? :))))

    lepiej to pojęcie względne, tu mam mieszkanie, neta, znam ludzi, a tam
    byłbym drugiej kategorii pracownikiem do prac wszelkich :(

    > Oczywiście można iść na łatwiznę .... ale ja tego nie lubię ...

    trudno powiedziec co jest pójściem na łatwizne, i jedno i drugie ma
    swoje plusy i minusy

    --
    futszaK
    Biorąc pod uwage obecny stan polskiego spoleczeństwa to bycie

  • 42. Data: 2006-05-04 03:53:35
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > dokładnie tak, pozatym gdyby te 750zł zainwestować w rozwój firmy to
    > by to znacznie lepsze efekty przyniosło niż pakować w bankruta o
    > nazwie ZUS

    Na pieprzony ZUS nie mam wpływu .. na marnotrawienie w nim naszych pieniędzy
    .... równiez nie mam wpływu bezpośredniego ale mogę na niego porzucać mięsem
    ... zawsze mi to jakąś iulgę przyniesie :)))))))))))))))))))))))))))))))

    > tam gdzie szukałem kazali za nie płacić, inna sprawa że interesowały
    > mnie konkretne szkolenia a nie szkolenia dla szkoleń "bo PUP
    > organizuje".

    szukaj PARP
    szukaj Urząd Wojewódzki
    szukaj ZPORR

    to hasła dla Ciebie

    > generalnie buduje i nadzoruje sieci teleinformatyczne które w pewnym
    > stopniu oparte są na linkach radiowych więc szkolenia/uprawnienia
    > zarówno z zakresu prac na wysokościach jak i logicznego działania tych
    > sieci (CNA) byłyby bardzo na miejscu, niestety nie mam funduszy
    > własnych żeby z tego skorzystać :(

    Nie znam szczegółowo charakteru Twojej pracy, działalności .... ale kurna
    sądzę, że to niezła fucha ... bo mógłbyś współpracować z naszymi dostawcami
    telefonów i internetu ..... w związku z tym
    podam jeszcze jeden tel 0 801 406 416 tu tez mozesz popytać

    Widzą, że Twoim problemem jest tutaj tródność w zadawaniu pytań ...... nie
    wiesz czego mógłbyć oczekiwać ...... jakiej pomocy ......
    Zaopatrz się w wiedzę pod hasłami jakie podałem ..... dzwoń ..... pytaj

    wg mnie jasno widzę Twoją przyszłość .... to nowe technologie i wpraca przy
    nich :))))))

    pozdrawiam
    fart

  • 43. Data: 2006-05-04 06:08:41
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > ..puki...

    Pisze się "póki".

  • 44. Data: 2006-05-04 06:35:59
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > Pisze się "póki".

    kurdee

    DZIĘKUJĘ

    pozdrawiam
    fart

  • 45. Data: 2006-05-04 06:48:39
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    swoją drogą dupa wielka ze mnie ..... że nie chciało mi się sprawdzić
    ortografii narzędziem
    :)))

    pozdrawiam
    fart

  • 46. Data: 2006-05-04 16:20:14
    Od: BadBB <b...@v...pl>

    zasit napisał(a):
    > fart to bylo do ciebie
    > moze nie zrozumiales?

    no nie bardzo do niego

  • 47. Data: 2006-05-05 04:41:16
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > no nie bardzo do niego

    Ciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :)))))))))))
    ja wiem, że zawsze sie paczy ... do jakiego postu odnosi się odpowiedź ...
    ale to, do czego jasiem odniosłem było DOBRE :)))))
    naprawdę kurrnaaa dobre

    pozdrawiam
    fart

  • 48. Data: 2006-05-05 05:40:04
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > swoją drogą dupa wielka ze mnie ..... że nie chciało mi się sprawdzić
    > ortografii narzędziem
    > :)))

    Zdarza się :)

    --
    Pozdrawiam Mateusz Bogusz vel "Karol Y"

  • 49. Data: 2006-05-07 10:18:58
    Od: "Mariuszek.Dziesz" <W...@w...pl>

    Dnia 30.04.2006 fotech <w...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Po prostu pansstwo stara sie nas chronic przed dzialaniem niepiśmiennych
    przedsiebiorców, ale nadal robi to nieskutecznie.

    > fotech

    Coś w tym jest ,polska selekcja naturalna
    _ /\ Marius Dziesz
    (:)/(:)WMaker

  • 50. Data: 2006-05-09 10:20:40
    Od: zch28 <z...@u...pl>

    fart napisał(a):

    > ja się kurna od pracy nie mogę opędzić
    > ale nie narzekam
    >
    > i nie narzekać mi na sytuację polityczno-gospodarczą ... w niej najszybciej
    > młody może odnieść sukces ....
    >
    > młody ale również pracowity :)))))

    Ja też się nie mogę opędzić od pracy, ale robienie na dwóch etatach za
    1500 zł netto i utrzymanie z tego żony i dziecka podchodzi mi pod sztuki
    magiczne albo cud. Jakbym jeszcze przestał spać to i 3 etat bym
    obskoczył. Mozna być młodym, ambitnym pracowitym i co z tego jak się ma
    tylko dwie ręce a pracodawcy wymagają czterech za 800 zł pensji.

    zch

    PS. Pistał to grafik-detepowiec z 7 letnim doświadczeniem w zawodzie :-(