PracaGrupypl.praca.dyskusjeco zrobic, zeby bylo lepiej? › Re: co zrobic, zeby bylo lepiej?
    From: "MC" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: co zrobic, zeby bylo lepiej?
    Date: Tue, 9 Nov 2004 12:30:32 +0100
    Sender: rosolzmakaro@uzytkownicy_idg

    Użytkownik "Immona" <n...@z...com.pl> napisał w wiadomości
    news:cmq232$4mm$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Oni mysla i wymyslaja takie rzeczy jak staze, program pierwsza praca,
    > dotacja dla zaczynajacych dzialalnosc gosp. itd. - cos sie dzieje i nie ma
    > powodow nikogo tak brutalnie oceniac, zwlaszcza, jak sie samemu nie ma

    Jak to nie ma powodów! A bezrobocie?

    > lepszego pomyslu, ktory by udowadnial, ze na cos prostego a genialnego nie
    > wpadli. A do mnie sie nikt nie zwracal o pomoc w mysleniu - przetestowanie

    No wiesz, żeby krytykować operę niekoniecznie trzeba umieć śpiewać. Wracająć
    do tematu jestem głeboko przekonany, ze nie ma zadnego genialnego sposobu na
    który nikt jeszcze nie wpadł. Zatrudnianiem ludzkość zajmuje sie od tysiecy
    lat, wiec należy w pierwszej kolejności poznać te doświadczenia i metody, a
    dopiero na ich bazie wymyślać coś nowego. Jasne, że nie może to być zajęcie
    dla amatorów.

    > potencjalu ppd pod tym wzgledem to moj indywidualny pomysl :) choc nie
    wiem,
    > czy sensowny - na razie prawie wszyscy sie skupiaja na narzekaniu na rzad,
    > spoleczenstwo i wszystko inne.

    Słusznie, bo para idzie albo w gwizdek, albo w tłoki, a państwo i jego
    agendy rozrywane partykularyzmami nie potrafi zmniejszyć zapotrzebowania na
    gwizdanie.