PracaGrupypl.praca.dyskusjeco zrobic, zeby bylo lepiej? › Re: co zrobic, zeby bylo lepiej?
  • Data: 2004-11-09 14:32:42
    Temat: Re: co zrobic, zeby bylo lepiej?
    Od: Michał Łodziński <m...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Immona wrote:

    > Podzielcie sie opiniami i pomyslami na programy, dzialania itd., ktore by
    > byly lepsze i skuteczniejsze niz to, co funkcjonuje obecnie w zwalczaniu
    > bezrobocia wsrod mlodziezy (szczegolnie absolwentow).

    wg mnie wazne jest uswiadamianie mlodych ludzi o rzeczywistych kosztach
    pracy.

    w wielu branzach (grafika, informatyka) wyksztalceni ludzie nie moga znalezc
    stalej pracy dlatego ze rynek jest calkowicie zepsuty przez studentow
    pracujacych za 2 piwa.

    ja rozumiem ze na studiach kazdy pieniadz jest wazny ale jest to na dluzsza
    mete samobojstwo bo za kilka lat nikt nie zatrudni tego studenta i nie
    zaplaci mu 2000 zl pensji (co kosztuje firme znacznie ponad 3 tys) tylko
    najmnie za te kase 4 studentow frajerow.