PracaGrupypl.praca.dyskusjeco zrobic, zeby bylo lepiej? › Re: co zrobic, zeby bylo lepiej?
  • Data: 2004-11-09 11:48:50
    Temat: Re: co zrobic, zeby bylo lepiej?
    Od: "Immona" <n...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:cmq717$h3m$1@opal.futuro.pl...

    > Nawet najlepiej prezentujący się, asertywny, nienagannie ubrany i z
    idealnie
    > napisanym CV człowiek nie zostanie przyjęty gdy na jego pracę nie ma
    > zapotrzebowania albo koszt jego zatrudnienia (ZUS itp.) będzie
    > niewspółmiernie duży do zysków jakie może przynieść firmie. "Przedpiszcy"

    To jest prawda, ale przeciez nie mowimy o sytuacji, gdy ktos wchodzi z ulicy
    do firmy i mowi "przyjmijcie mnie", ale odpowiadaniu na ogloszenia, w
    ktorych ktos na te prace zglasza zapotrzebowanie. Co jakis czas ktos sie
    pyta o firmy, ktore daja ogloszenia raz po razie. Bywa w niektorych
    przypadkach i to wiem, ze po prostu nie daje sie znalezc odpowiedniej osoby
    w kolejnych rekrutacjach - i nie chodzi tu o "twarde" umiejetnosci, ale
    wlasnie o te umiejetnosc pracy, o ktorej wspominal Fotech.

    I.