PracaGrupypl.praca.dyskusjeco zrobic, zeby bylo lepiej? › Re: co zrobic, zeby bylo lepiej?
  • Data: 2004-11-09 13:28:24
    Temat: Re: co zrobic, zeby bylo lepiej?
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2004-11-09, Józek <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Po tym "relikcie" już nic nie zostało, i zrzucanie po 15 latach winy na
    > socjalizm jest co najmniej jakąś paranoją.
    > Podobnie wygląda wysokość tych danin, to równie ma marginalne znaczenie na
    > bezrobocie. Policz jaka jest różnica międzi podatkiem 15 a 20%.
    > Co można z taką różnicą zrobić, iści na piwo?
    5% "fte czy wefte", co za różnica - oto typowo polskie podejście.
    To ja mam dla Ciebie propozycję. Skoro 5% nic dla Ciebie nie znaczy, to
    oddaj mi co miesiąc 5% Twoich dochodów. Tak przez rok.

    A skoro już o piwie mowa. Za zaoszczędzone na zmniejszonym podatku kupisz
    sobie to jedno piwo. Podobnie, jak wielu Tobie podobnych (no well, mnie też
    można tu wliczyć). Będzie to oznaczało zwiększenie ruchu w lokalnej knajpie.
    Zwiększone zyski knajpy, w pewnym momencie zatrudnią kogoś do pomocy barmanowi.
    I nawet przy tym przysłowiowym piwie można stworzyć jedno miejsce pracy.

    Sam piszesz:
    > Choć bym niewiem jak pragnął skosztować twojego produktu, chociażby ten
    > produkt nie był obciążony żadnym podatkiem a będzie kosztował więcej od
    > przysłowiowego grosza to jak go nie skosztuje bo nie mam tegoż grosza.
    Jak Ci zmniejszą obciążenia o te 5%, to będziesz miał. Niewiele, ale zawsze
    coś. Choćby pójdziesz na piwo. Albo kupisz czekoladę dziecku.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    [17:14] <Sirocco_> Usilowalam przejrzec lastloga ale pogubilam sie
    w dlugosciach penisa dobrze odzywionych szacunkow...