PracaGrupypl.praca.dyskusjeco zrobic, zeby bylo lepiej? › Re: co zrobic, zeby bylo lepiej?
  • Data: 2004-11-09 13:37:06
    Temat: Re: co zrobic, zeby bylo lepiej?
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2004-11-09, Józek <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Ja tyko dodam że najwyższy czas aby przestać się czarować i podać
    > prawdziwą przyczynę 20% bezrobocia.
    > To co się tu pisze jest tylko zamazywaniem rzeczywistości, w nawet
    > powiedziałbym próba zrzucenie winy za kryzys na biednych i bezrobotnych.
    > Bezrobotny to : leń, nieuk, młody, niedoświadczony, próżny,
    > nieprzystosowany, za stary, mało mobilny, niechętny i trzy miliony innych
    > wad.
    Czy to ostatnie zdanie odnosi się do pierwszego? Jeżeli tak, to w takiej
    sytuacji pozostało nam tylko gorzko zapłakać nad losem społeczeństwa
    i całe fundusze na walkę z bezrobociem przeznaczyć na siły policyjne,
    aby było komu tłumić zamieszki bezrobotnych.
    Jeśli nie, to oświeć nas, proszę, i podaj nam prawdziwą przycznę 20%
    bezrobocia.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --