PracaGrupypl.praca.dyskusjeco zrobic, zeby bylo lepiej? › Re: co zrobic, zeby bylo lepiej?
    From: "Immona" <n...@z...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: co zrobic, zeby bylo lepiej?
    Date: Tue, 9 Nov 2004 10:20:39 +0100

    Użytkownik "MC" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:cmouam$1ep$1@amigo.idg.com.pl...
    > Użytkownik "Immona" <n...@z...com.pl> napisał w wiadomości

    > prowadzone
    >
    > Przepraszam za brutalność, ale co robią "ludzie wymyslajacy programy
    > prowadzone
    > z pieniedzy panstwowych i unijnych," na swoich stołkach skoro nie
    potrafią
    > wiele wymyśleć. Niech zwolnią miejsce tym co potrafią. I to jest moja
    > propozycja, oglosić konkurs na stanowiska, które zajmują te osoby.

    Oni mysla i wymyslaja takie rzeczy jak staze, program pierwsza praca,
    dotacja dla zaczynajacych dzialalnosc gosp. itd. - cos sie dzieje i nie ma
    powodow nikogo tak brutalnie oceniac, zwlaszcza, jak sie samemu nie ma
    lepszego pomyslu, ktory by udowadnial, ze na cos prostego a genialnego nie
    wpadli. A do mnie sie nikt nie zwracal o pomoc w mysleniu - przetestowanie
    potencjalu ppd pod tym wzgledem to moj indywidualny pomysl :) choc nie wiem,
    czy sensowny - na razie prawie wszyscy sie skupiaja na narzekaniu na rzad,
    spoleczenstwo i wszystko inne.

    I.