PracaGrupypl.praca.dyskusjeco zrobic, zeby bylo lepiej? › Re: co zrobic, zeby bylo lepiej?
  • Data: 2004-11-09 08:50:53
    Temat: Re: co zrobic, zeby bylo lepiej?
    Od: KornelO <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2004-11-09 00:15, Użytkownik MC napisał:
    > Szczerze mówiąc zabawny jest ten nacisk na autoprezentacje i inne duperele.

    Zgadzam się ... najbardziej nie lubię powiedzienia "umieć się sprzedać"
    ... (dziwnie mi się kojarzy ;) )

    > drugorzędne jest świadectwem bezradności i braku kwalifikacji polskich
    > kadrowych i szefów, więc może od ich szkolenia wartałoby zaczać?

    Jak byłem zarejestrowany w UP to zapisałem się na organizowane tam
    zajęcia z "Aktywnego poszukiwania pracy", gdzie prowadząca powtarzała,
    że należy dążyć do spotkań z kierownikami/dyrektorami, gdyż w kadrach
    najczęściej słabo orientują się jakich pracowników aktualnie firma
    potrzebuje, a nie mają zielonego pojęcia jakich będzie potrzebować w
    bliższej/dalszej przyszłości.

    PS. Polecam zainteresowanie się w/w zajęciami.

    Kornel