PracaGrupypl.praca.dyskusje › co zrobic z kasa

  • 11. Data: 2002-01-17 12:51:28
    Temat: Re: co zrobic z kasa
    Od: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl>

    Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3127.00000120.3c46805d@newsgate.onet.pl...
    > Witam
    >
    > Przypuscmy ze mam 200000. Czy wystarczy to na rozkrecenie jakiegos
    biznesu?
    > Moze jakies sugestie?

    Obligacje Skarbu Państwa.
    Rozchodzą się jak ciepłe bułki - nic dziwnego, zysk z gwarancja rządu.

    Pozdrawiam

    Chester EM

  • 12. Data: 2002-01-17 13:29:01
    Od: Lukasz Wojtow <l...@w...edu.pl>

    > Hmmmmm... Nawet na podstawowych kursach ekonomii ucz?, ?e wej?cie na rynek
    > doskonale konkurencyjny jest bardzo trudne ze wzgl?du na cen? towaru
    > pozostaj?c? na granicy op?acalno?ci. Ani jej nie podniesiesz (bo nikt nie
    w przypadku towarow oczywiscie tak, ale w przypadku uslug nie zawsze.
    mozesz miec pomysl jak cos polepszyc malym kosztem, mozesz pracowac w danej
    branzy na etacie w kilku firmach i mozesz widziec co kaszania a Ty bedziesz
    wiedzial jak zrobic to lepiej, albo co mozesz dac wiecej nie ponoszac kosztow.
    oczywiscie tutaj najwazniejszy staje sie pomysl i jest to juz calkiem inna
    bajka....
    Lukasz

    --
    "... byc zagadka ktorej nikt nie zdazy zgadnac nim minie czas..."
    Perfect "Niepokonani"

  • 13. Data: 2002-01-17 16:15:45
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 17 Jan 2002 13:51:28 +0100, "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl>
    wklepał(-a):

    >Obligacje Skarbu Państwa.
    >Rozchodzą się jak ciepłe bułki - nic dziwnego, zysk z gwarancja rządu.

    Powiedz to tym, którzy kupili argentyńskie obligacje. :-)

    Karate Klub NATAN http://www.karate.iq.pl/

  • 14. Data: 2002-01-18 09:37:28
    Od: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:a270s1.3vv5mmp.1@slaszysz.poczta.onet.pl...
    > Dnia Thu, 17 Jan 2002 13:51:28 +0100, "Chester EM"
    <c...@w...kki.net.pl>
    > wklepał(-a):

    > Powiedz to tym, którzy kupili argentyńskie obligacje. :-)

    Na naszych, z powodzeniem kasę robią inni.

    Leszek Killer:
    "Jednym z problemów naszej gospodarki jest nadmiar kapitału
    spekulacyjnego
    przy równoczesnym braku kapitału inwestycyjnego. Musimy...."

    Pozdrawiam

    Chester EM

    P.S.
    Jeśli interesuje Cię ten problem - polecam lekturę raportu o stanie
    gospodarki
    w tym rentowność przedsiębiorstw i porównanie z rentownością obligacji,
    funduszy itp.

  • 15. Data: 2002-01-18 18:11:35
    Od: "Jacek Domański" <j...@p...com>

> [...]
    biznesu?
    > Moze jakies sugestie?
    >
    > Przypuscmy ze mam 200000. Czy wystarczy to na rozkrecenie jakiegos

    Witam,

    Jesli nie masz wlasnego pomyslu mozesz poszukac kogos z takim pomyslem, a
    bez pieniedzy - bedziesz wowczas inwestorem strategicznym (tak to sie chyba
    nazywa). W tym sek tylko zeby trafic na kogos uczciwego - bo rozumiem ze
    interes ma byc uczciwy... Wydaje mi sie jednak, ze teraz okres nie jest
    najlepszy na zakladanie firmy - odplyw kasy u ludzi - nawet najlepszy
    produkt moze sie nie sprzedac jesli nie jest produktem pierwszej potrzeby.
    Podobnie z uslugami. Moze lepiej faktycznie zainwestowac w obligacje i
    poczekac na lepsza koniunkture - przez ten czas probujac znalezc pomysl na
    dzialalnosc, a jednoczesnie starac sie podszkolic troche z dziedzin
    zwiazanych z prowadzeniem firmy - to sie przyda na pozniej.
    Wydaje mi sie ze bez odp. przygotowania to nic nie wyjdzie z tego. Moze
    przy faktycznie duuzej kasie jest inaczej - wtedy mozna sobie kupic
    wszystkich potrzebnych specjalistow. Gorzej tylko z zaufaniem - w jakis
    sposob trzeba jednak nad nimi sprawowac kontrole, bo moga zrobic w trabe
    :-))) Tak czy inaczej wiedza jest niezbedna.

    Trzeba sie zastanowic czy ta dzialalnosc ma byc skierowana do
    przedsiebiorstw czy ludzi indywidualnych, czy ma to byc produkcja, handel
    czy uslugi.
    No i czy maja to byc rzeczywiste potrzeby czy tez - ze tak to nazwe -
    "potrzeby wmowione" - tzn. ze tworzy sie produkt, a gdy jest, za pomoca
    reklamy wciska sie ludziom, ze to im wlasnie jest potrzebne.
    Przy malych funduszach (a 200 000 to raczej maly fundusz) radzilbym kierowac
    sie ku rzeczywistym potrzebom, bo na duza reklame trzeba wydac duzo kasy....
    :-))

    Jednym slowem - gotowego rozwiazania nie ma, bo mozliwosci jest zbyt duzo.
    Radzilbym startowac w dzialalnosci na ktorej sie najlepiej znasz, ew.
    najpierw starac sie poznac dany temat (jesli sa rokujace nadzieje ze dana
    dziedzina moze wypalic), a potem rozkrecac dzialalnosc....

    Powodzenia :-))

    Pozdrawiam,

    Jado.

  • 16. Data: 2002-01-22 15:33:59
    Od: "Kasia W" <K...@l...pl>

    Jesli masz 200000 to juz wiesz jak kombinować, ciagnij tak dalej :-)
    Powodzenia

    Sindi

  • 17. Data: 2002-01-22 15:53:49
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    > Musi byc biznes czy tez moze byc jakas inna forma zarobienia kasy?

    > Bo jesli inna to odczekaj jeszcze 2 tygodnie i laduj w RH (Nasdaq: WKN:
    > 756577102)...
    > Chlopaki sie rozkrecaja (chyba jako jedyni Linuksowi)...

    a jesli sluchy o tym, ze WarnerBros/AOL czy tam cos chce ich kupic okaza sie
    plotka?
    akcje moga zleciec na hmm pysk...

    pozdrawiam

    romek

  • 18. Data: 2002-01-22 16:44:17
    Od: kingram <k...@g...net>

    c...@p...onet.pl wrote:

> [...]

    756577102)...
    Chlopaki sie rozkrecaja (chyba jako jedyni Linuksowi)...

    Bsrgds
    Krzysiek Ingram, Muenchen

    "Smart Brains are very limited resources...
    Don't waste them - be GPL !"

  • 19. Data: 2002-01-23 08:07:50
    Od: "Piotr" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl>

    > rządu.

    i tym co kupili je w dwudziestoleciu miedzywojennym.

    Piotr