PracaGrupypl.praca.dyskusje › co zrobic z kasa

  • 1. Data: 2002-01-17 07:42:22
    Temat: co zrobic z kasa
    Od: <c...@p...onet.pl>

    Witam

    Przypuscmy ze mam 200000. Czy wystarczy to na rozkrecenie jakiegos biznesu?
    Moze jakies sugestie?

    Pozdrawiam
    MC

  • 2. Data: 2002-01-17 08:11:10
    Temat: Re: co zrobic z kasa
    Od: "TeXXaS" <m...@e...pw.edu.pl>

    Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Przypuscmy ze mam 200000. Czy wystarczy to na rozkrecenie jakiegos
    biznesu?
    > Moze jakies sugestie?

    Przyjmijmy, że masz do zatrudnienia 5 gości i każdemu płacisz po 5000 pln -
    czyli masz
    kasy na 5 mcy i to przy zalożniu, że biuro nic nie kosztuje i kompy itp. też
    za free...

    Wniosek - jeżeli to wszystko co masz to raczej coś małego i samemu.
    Wiadomo wszystko zależy gdzie....

  • 3. Data: 2002-01-17 08:28:02
    Od: <c...@p...onet.pl>

> [...]
    > za free...
    >
    > Wniosek - jeżeli to wszystko co masz to raczej coś małego i samemu.

    Wiem ze reczej cos malego i najwyzejej + 1 osoba.
    Warszawa

  • 4. Data: 2002-01-17 09:26:07
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    też

    > Wiem ze reczej cos malego i najwyzejej + 1 osoba.
    > Warszawa
    <cut>
    No ja tam widze piec 0 - nie wiem czy dwiescie tys. PLN to malo - w tej
    chwili moj kolo niedaleko wa-wy rozkreca agencje matrymonialna i ma na start
    5000 - ponoc da sie:) A po artykule w NIE powiem, ze nakrecisz za to
    kilkadziesiat slizgaczy :P
    --
    p...@o...kosciol.com.pl
    Prawdziwy programista wiesza sie

  • 5. Data: 2002-01-17 10:06:30
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > Witam
    >
    > Przypuscmy ze mam 200000. Czy wystarczy to na rozkrecenie jakiegos biznesu?
> [...]

    Wszystko zależy od miejsca gdzie chcesz rozkręcić coś ;-)
    i od Twoich oczekiwań oraz wiedzy i umiejętności.
    No i oczywiście ile chcesz z tego wyciągnąć .
    pozdrawiam.

  • 6. Data: 2002-01-17 11:49:24
    Od: "TeXXaS" <m...@e...pw.edu.pl>

    Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    też

    > Wiem ze reczej cos malego i najwyzejej + 1 osoba.
    > Warszawa

    Dużo też zależy od tego czy chcesz się z tego utrzymywać ...
    lub raczej jak szybko chcesz się z tego utrzymywać.
    Jeżeli masz pracę a to ma być czymś dodatkowym to
    masz masę szmalu :)).
    Co do samej działalności ... Rozejrzyj się za jakąś niszą.
    Coś czego nikt nie robi ... i takie tam.

    ____________
    TeXXaS (Michał Zaborowski)
    ICQ# 48130462

  • 7. Data: 2002-01-17 12:22:58
    Od: Lukasz Wojtow <l...@w...edu.pl>

    > Co do samej dzia?alno?ci ... Rozejrzyj si? za jak?? nisz?.
    > Co? czego nikt nie robi ... i takie tam.
    i duze prawdopodobienstwo ze nie wypali,
    a nie prosciej cos czego jest kupa? tort sie podzieli na 101 kawalkow zamiast
    na 100, a i w branzy mozesz oferowac cos wiecej,lepiej,taniej...
    Lukasz

    --
    "... byc zagadka ktorej nikt nie zdazy zgadnac nim minie czas..."
    Perfect "Niepokonani"

  • 8. Data: 2002-01-17 12:34:43
    Od: "TeXXaS" <m...@e...pw.edu.pl>

    Użytkownik "Lukasz Wojtow" <l...@w...edu.pl> napisał w wiadomości
    > i duze prawdopodobienstwo ze nie wypali,
    > a nie prosciej cos czego jest kupa? tort sie podzieli na 101 kawalkow
    zamiast
    > na 100, a i w branzy mozesz oferowac cos wiecej,lepiej,taniej...
    Tak - oczywiście - mam konkurować z kimś kto jest na rynku
    od wieków...
    Wiadomo - zależy od branży. Zakłady fryzjerskie były - są - i będą.
    Co do nowych technologii- mawiają "there's no silver". Albo się
    jest najlepszym, albo się nie jest wcale. To przejaskrawienie, wiem
    ale oddaje istotę zagadnienia. Dlatego też zadałem "pytanie pomocnicze"
    Czy ma to być w szybkim czasie źródło utrzymania....

    ____________
    TeXXaS (Michał Zaborowski)
    ICQ# 48130462

  • 9. Data: 2002-01-17 12:36:37
    Od: ErkA <w...@p...onet.pl>

    On Thu, 17 Jan 2002 12:22:58 +0000 (UTC), Lukasz Wojtow
    <l...@w...edu.pl> wrote:

    >a nie prosciej cos czego jest kupa? tort sie podzieli na 101 kawalkow zamiast
    >na 100, a i w branzy mozesz oferowac cos wiecej,lepiej,taniej...

    Tia i nie dlug wygryzienie przez _nie_uczciwa konkurencje, chyba nie
    znasz zawisci _p_olakow ;(((

    --
    pozdrawiam rafi.
    Skad sie biora wypadki?

  • 10. Data: 2002-01-17 12:40:49
    Od: Michal Jeczalik <s...@s...eu.org>

    Lukasz Wojtow <l...@w...edu.pl> writes:

    > i duze prawdopodobienstwo ze nie wypali,
    > a nie prosciej cos czego jest kupa? tort sie podzieli na 101 kawalkow zamiast
    > na 100, a i w branzy mozesz oferowac cos wiecej,lepiej,taniej...

    Hmmmmm... Nawet na podstawowych kursach ekonomii uczą, że wejście na rynek
    doskonale konkurencyjny jest bardzo trudne ze względu na cenę towaru
    pozostającą na granicy opłacalności. Ani jej nie podniesiesz (bo nikt nie
    kupi), ani nie obniżysz (bo będzie poniżej kosztów). Musiałbyś albo znaleźć
    sposób na to, jak zrobić produkt znacznie lepszy od konkurencji aby go
    sprzedać drożej, albo sposób na ograniczenie kosztów. Jedno i drugie bardzo
    trudne, bo biznes na tym właśnie polega i wszyscy tak kombinują. ;)

    Nisza jest szansą na wyprzedzenie konkurencji. Prędzej czy później nisza
    się zapełni (przepełni), ale jeśli zdążysz, będziesz na wygranej pozycji,
    bo będziesz miał doświadczenie, markę, opinię pioniera itd.
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/