PracaGrupypl.praca.dyskusje › ESKK

  • 1. Data: 2002-01-17 07:07:29
    Temat: ESKK
    Od: "Andrzej" <j...@i...pl>

    Jak postrzegane są wśród pracodawców studia licencjackie ( informatyka ) z
    ESKK tudzież inne kursy z w/w.

    pozdr.,
    Andrzej

  • 2. Data: 2002-01-17 07:39:49
    Temat: Re: ESKK
    Od: "agnieszka" <a...@p...onet.pl>

    przykro mi , ale to jest strata czasu i pieniędzy, jezeli masz na mysli
    jakies konkretne zyski, lub inne korzysci z tego tytułu. wogóle kursy
    korespondencyjne nie sa przychylnie postrzegane, tzn. jako profesjonalne.
    mozna w nich uczestniczyc, ale tylko dla własnej satysfakcji i poszerzenia
    wiedzy.
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-01-17 09:31:56
    Od: "Francesco Sforza" <p...@p...com>

    Użytkownik agnieszka <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a25v4m$c7g$...@n...tpi.pl...
    > mozna w nich uczestniczyc, ale tylko dla własnej satysfakcji i poszerzenia
    > wiedzy.
    > pozdrawiam

    Hej,
    Ostatni powod chyba wstarczy? Po coz innego sa szkoly?:-)

    FS

  • 4. Data: 2002-01-17 10:20:43
    Od: "agnieszka" <a...@p...onet.pl>

    no ale pytanie było- jak postzrega to pracodawca :-)

  • 5. Data: 2002-01-17 12:53:10
    Od: "Joy" <i...@p...onet.pl>

    > Jak postrzegane są wśród pracodawców studia licencjackie ( informatyka ) z
    > ESKK tudzież inne kursy z w/w.

    Zwykłe naciąganie jeśli chodzi o informatykę, to po prostu nie możliwe aby
    w ten sposób uczyć informatyki. No chyba, że ktoś ma na myśłi obsługę
    komputera i prace w Word'em.

    Pzdr
    Sławek

  • 6. Data: 2002-01-18 13:41:59
    Od: "AP" <j...@i...pl>

    Musze powiedziec ze jestes w bledzie. Wg mnie wlasnie informatyka jest
    dziedzina ktorej nauczyc sie mozna samemu ( oczywiscie nie mowie o
    doswiadczeniu ). Wiekszosc wiedzy ktora posiadam i ktora wykorzystuje w
    pracy zdobylem sam w domu, a nie na uczelni.

    pozdr,
    AP

    Użytkownik Joy <i...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a26okq$ppn$...@n...tpi.pl...

  • 7. Data: 2002-01-18 15:29:10
    Od: "Joy" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AP" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > doswiadczeniu ). Wiekszosc wiedzy ktora posiadam i ktora wykorzystuje w
    > pracy zdobylem sam w domu, a nie na uczelni.

    Oczywiście w pełni się z Tobą zgadzam. Ja również na uczelni nauczyłem się
    niewiele, a wszystko opanowuje we własnym zakrasie w domu.
    Jednak to nie to samo co kurs ESKK, taki kurs nic nie oferuje co wykracza po
    za umiejętności sekretarki.
    Żle mnie zrozumiałeś. Nie miałem na myśli, że na uczelni czegoś CIę nauczą,
    bo tam nauczą CIę niewiele, ale chociaż papier jest sensowniejszy niż taki z
    ESKK :)

    Pzdr
    Sławek

  • 8. Data: 2002-01-18 15:38:54
    Od: "Max" <M...@p...onet.pl>

> [...]
    > niewiele, a wszystko opanowuje we własnym zakrasie w domu.
    > Jednak to nie to samo co kurs ESKK, taki kurs nic nie oferuje co wykracza

    Dokladnie. Kiedys widzialem w ofercie ESKK kurs Taga (dla tych co nie wiedza
    to taki polski przedpotopowy edytor tekstow z dos'a wzorowany chyba na
    jeszcze
    bardziej przedpotopowym chiwriter'ze) rozlozony na ogromna ilosc lekcji
    (chyba
    to bylo 8 m-cy i 16 lekcji czy nawet wiecej). Naprawde podziwialem
    tego kto ulozyl ten program za sposob w jaki rozlozyl tak niewielka ilosc
    materialu
    na tyle godzin. Pamietam ze mielismy to samo w szkole sredniej na 4 lekcjach
    wraz z zaliczeniem. I kazdy go opanowal. Po tym dla mnie ESKK to
    naciagacze...

    m.

  • 9. Data: 2002-01-18 16:34:41
    Od: "AP" <j...@i...pl>

    Ale ESKK proponuje 3 letnie studia licencjackie - wydaje mi sie ze jest to
    cos na wzor studiow internetowych ( PJWST i Politechnika W-wska proponuje
    cos takiego ). W tym czasie mozna przerobic wszystko to co jest zawarte w
    programie studiow dziennych - tak mi sie wydaje.

    napisał:a29f05$dm1$...@n...tpi.pl...

  • 10. Data: 2002-01-18 17:16:49
    Od: "Joy" <i...@p...onet.pl>

    Mimo wszystko wydaje mi się, że nie warto - szczerze. Jeśli masz czas to
    lepiej pójdź np. na polibudę na czteroletnie studia zawodowe, będziesz miał
    inż. i pewnie więcej się dowiesz niż z ESKK.