PracaGrupypl.praca.dyskusje › PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!

  • 521. Data: 2002-12-05 21:54:36
    Temat: Re: co trzeba umiec zeby znalezc prace (bylo pieprzony kraj..)
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Dnia 05 gru 2002, Adam Płaszczyca <_...@i...pl> zapodal(a):

    > Wszystkie powodzenia/niepowodzenia to efekt działań danego człowieka.

    Jasne. Jak cie potraci pijany kierowca robiac z ciebie kaleke, to bedzie
    to efekt twoich dzialan? W zasadzie tak, mogles z domu nie wychodzic. A
    potem jak nie bedziesz mogl znalezc pracy, bo przeciez maja lepszego od
    ciebie, bo bez wozka inwalidzkiego, w tej samej cenie, to dojdziesz do
    wniosku, ze jestes nierobem? W koncu wszyscy bezrobotni to nieroby...

    Pozdr. Shrek.

  • 522. Data: 2002-12-05 22:45:32
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    flyer wrote:

    > Niektorych rzeczy nie przeskoczysz:
    > - certyfikaty, choc z tych MS niektorzy informatycy sie smieja (sam
    > mialem nieprzyjemnosc z inzynierem MS, ktory na NT nie umial znalesc
    > ustawien karty sieciowej a nastepnie ustawic half-duplexu)
    > - praktyka
    > - udokumentowane doswiadczenie
    > - wyksztalcenie - kierunkowe albo poziom ogolny (srednie, wyzsze)

    Opracowane na podstawie ogloszen o prace.

  • 523. Data: 2002-12-05 22:53:08
    Temat: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Od: "TS" <f...@o...pl>

    > Oni sa, jak sam twierdzisz, nierobami i leniami.

    A właśnie rozmawiałem ze znajomą, która rejestrowała się Urzędzie Pracy w
    Krakowie.
    Było tam sporo ludzi (szukających pracy). Spytała kogoś, jak wypełnić,
    którąś tam pozycję na formularzu, to dowiedziała się, że lepiej zostawić
    puste, bo jeszcze jej jakąś pracę znają.
    Czekając na swoją kolej, pogadała sobie z ludziskami i kopara jej opadła,
    jak się okazało, że na dziesięć osób, tylko jedna naprawdę chciała dostać
    pracę. Pozostałym dobrze jest na zasiłku. Jak stracą zasiłek, to się
    rozejrzą za pracą.

    Jak widać, najwyższy czas zlikwidować zasiłki, a w zamian wprowadzić roboty
    publiczne.

    --
    ______________________
    Pozdrawiam

  • 524. Data: 2002-12-05 23:08:47
    Od: "TS" <f...@o...pl>

> [...]
    > ciebie, bo bez wozka inwalidzkiego, w tej samej cenie, to dojdziesz do
    > wniosku, ze jestes nierobem? W koncu wszyscy bezrobotni to nieroby...

    Teoretycznie:
    To jest właśnie ten punkt, w którym nie zgadzam się z Adamem. Czasem zdarza
    się, że człowiek nie ma wpływu na pewne wydarzenia.
    Ale to tylko margines bezrobocia, większość to jednak ...

    Praktycznie:
    Osoba niepełnosprawna często łatwiej znajdzie pracę. Dla pracodawcy są to
    znacznie niższe koszty.

    Ostatnio zwolniliśmy sprzątaczkę. Jak przyszła do nas, to "bardzo jej na
    pracy zależało" itd, a jak popracowała 2 tygodnie, to jej się odminiło.
    Efekt jej pracy był coraz gorszy, no i rozstaliśmy się.
    I teraz, to że ona jest bezrobotna, to czyja to jest wina? Rządu?

    --
    ______________________
    Pozdrawiam

  • 525. Data: 2002-12-05 23:11:26
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

> [...]
    > jak się okazało, że na dziesięć osób, tylko jedna naprawdę chciała dostać
    > pracę. Pozostałym dobrze jest na zasiłku. Jak stracą zasiłek, to się

    Wierzyc sie nie chce, ze ludziom to wystarcza.
    Prawda zapewne jest taka, ze bezrobotni na zasilku pracuja sobie na czarno
    tym samym traktujac zasilek jako "staly dochod".
    Moze byc rowniez tak, ze bedac na zasilku szukaja na wlasna reke pracy,
    ktora da im satysfakcje. Moze warto poszukac dluzej i znalezc cos naprawde
    ciekawego niz "mycie kibli" lub "taniec na rurze", ktory bedzie chcial
    wcisnac UP by pozbyc sie zasilkowicza.
    A skoro panstwo daje taka mozliwosc wielu z niej korzysta. I tego nikt nie
    zmieni, tym bardziej ze pan Plaszczyca tylko bije piane zamiast cos zrobic
    w tym kierunku. Narzekaniem nie obnizy podatkow.

    GreG

  • 526. Data: 2002-12-05 23:14:02
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    nie zrozumiał tonu wypowiedzi !!!

    ROTFL

    Wrangler

  • 527. Data: 2002-12-05 23:17:40
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    ja kończę z tobą ten wątek bo masz za dużo jadu jak u żmiji !!!!

    Wrangler

  • 528. Data: 2002-12-05 23:22:11
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "TS" <f...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ostatnio zwolniliśmy sprzątaczkę. Jak przyszła do nas, to "bardzo jej na
    > pracy zależało" itd, a jak popracowała 2 tygodnie, to jej się odminiło.
    > Efekt jej pracy był coraz gorszy, no i rozstaliśmy się.

    A dlaczego jej sie odmienilo? Jaka zaproponowales jej pensje?
    400zl miesiecznie? A czego wymagales?

    > I teraz, to że ona jest bezrobotna, to czyja to jest wina? Rządu?

    Moze pracuje gdzie indziej?

    GreG

  • 529. Data: 2002-12-05 23:57:07
    Od: "TS" <f...@o...pl>

    > Wierzyc sie nie chce, ze ludziom to wystarcza.
    > Prawda zapewne jest taka, ze bezrobotni na zasilku pracuja sobie na czarno
    > tym samym traktujac zasilek jako "staly dochod".

    No skoro siedzą w pośredniaku, to raczej nie pracują.
    A ci, którzy tak właśnie robią, to zwyczajni oszuści i złodzieje, a okradają
    nie tylko płacących podatki, ale również tych, którym pomoc jest naprawdę
    potrzebna.

> [...]
    > ktora da im satysfakcje. Moze warto poszukac dluzej i znalezc cos naprawde
    > ciekawego niz "mycie kibli" lub "taniec na rurze", ktory bedzie chcial

    A uczciwiej byłoby "myć kible" i szukać.

    > A skoro panstwo daje taka mozliwosc wielu z niej korzysta. I tego nikt nie
    > zmieni, tym bardziej ze pan Plaszczyca tylko bije piane zamiast cos zrobic
    > w tym kierunku. Narzekaniem nie obnizy podatkow.

    Podobnie, jak narzekaniem, nie zmniejszy się bezrobocia.

    --
    ______________________
    Pozdrawiam

  • 530. Data: 2002-12-06 00:04:38
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Dnia 06 gru 2002, "TS" <f...@o...pl> zapodal(a):

> [...]
    > zdarza się, że człowiek nie ma wpływu na pewne wydarzenia.
    > Ale to tylko margines bezrobocia, większość to jednak ...

    A mnie wkurzaja jednoznaczne oceny Adama. No i wlasnie takie teksty,
    "Wszystkie powodzenia/niepowodzenia to efekt działań danego człowieka".
    Przeciez to oczywista nieprawda. Miedy innymi od tego, ale nie tylko i
    nawet chyba nie w glownej mierze. Jakbys mial pecha to moglbys sie urodzic
    w Czeczenni i mowili by o tobie "terrorysta". Jakbys mial wiecej szczescia
    tobys sie urodzil w Szwajcarji. Chyba w znacznie wiekszym stopniu
    wplyneloby to na twoje powodzenia lub niepowodzenia, niz to czego chcesz i
    jak sie do tego przykladasz? Na polskie warunki przeloz sobie urodzilem
    sie w Warszawie, rodzice dali mi mozliwosc zdobycia wyksztalcenia w
    opozycji do: urodzilem sie w bloku kolo PGR skonczylem podstawowke, wtedy
    PGR zamkneli a stary wydaje resztki kasy na tanie wino.

    > Praktycznie:
    > Osoba niepełnosprawna często łatwiej znajdzie pracę. Dla pracodawcy
    > są to znacznie niższe koszty.

    A jak czlowiek nie ma wyszego wyksztalcenia i przez 20 lat pracowal
    fizycznie?

> [...]
    > odminiło. Efekt jej pracy był coraz gorszy, no i rozstaliśmy się.
    > I teraz, to że ona jest bezrobotna, to czyja to jest wina? Rządu?

    Zalezy. Ile jej placiles np. Moze sobie znalazla robote na czarno gdzie
    jej wiecej placa. To jest wina rzadu i parlamentu, ze nie oplaca sie
    legalnie zatrudniac ludzi.