PracaGrupypl.praca.dyskusje › co sadzicie o HRK?

  • 21. Data: 2002-09-17 10:46:20
    Temat: Re: co sadzicie o HRK?
    Od: "Magdunia" <m...@k...net.pl>

    <j...@h...pl> wrote in message
    news:4ea9.000004bf.3d870700@newsgate.onet.pl...
    > Na forum padlo sporo zarzutow pod adresem naszej firmy &#8211; HRK.
    Pozwolcie
    > Panstwo, ze na nie odpowiemy. Przepraszamy z gory za zwloke, ktora nie
    wynikla
    > bynajmniej z lekcewazenia przez nas tej dyskusji, lecz z problemow
    technicznych.

    > W kwestii zarzutow...
    (ciach)

    W systemie HRK zarejestrowalam sie mniej wiecej okolo czerwca zeszlego roku.
    Co jakis czas oczywiscie aktualizowalam swoje dane, dodajac kolejne firmy,
    ktore maja byc powiadamiane o mojej aplikacji i maja miec do niej PELNY
    dostep. Nie wierze, by NIKT od tego czasu nie chcial chocby zaprosic mnie na
    rozmowe kwalifikacyjna, poniewaz widzialam mnostwo ogloszen, ktorych
    kryteria doskonale spelnialam. I nie chodzi tutaj o moje jakies chwalenie
    sie czy cos takiego - jest to po prostu zwykle nabijanie ludzi w butelke i
    wlasnie tak sie czuje. I wszelkie wyjasnienia ze strony HRK do mnie
    przynajmniej nie trafiaja.

    Magda

  • 22. Data: 2002-09-19 20:16:40
    Od: Tadeusz Krakowiak <t...@w...pl>

    anna wrote:
    > Mo?e si? czepiam, ale takie g?upie przyk?ady dzia?a? HRK, które troch? s?
    > denerwuj?ce ...
    > przeczyta?am wys?an? przez HRK ofert? podany by? adres emailowy pod który
    > nale?y wys?aae o swoje CV i list no wi?c wys?a?am. Nast?pnego dnia dosta?am
    > maila, ?e oferta nale?y dostarczyae osobi?cie , no co? pojecha?am i
    > zawioz?am. Niestety na miejscu dowiedzia?am si?, ?e ju? po rekrutacji.
    > Fajnie, dwa dni po og?oszeniu ...
    > Inny og?oszenie w którym nale?y powo?aae si? na numer referencyjny a numeru
> [...]

    Podobnie zostalem obsluzony !

    Pozdrawiam..

    Tadzio

  • 23. Data: 2002-09-21 12:52:50
    Od: "camelia" <m...@N...gazeta.pl>

    Zgadzam się w zupełności z moimi przedmówcami:
    duży minus HRK - zrobił się duży po wypowiedzi zbulwersowanej Pani Razowskiej
    plus - gratka.pl - przynajmniej systematycznie przysyłają interesujące i
    zamówione oferty!!
    Wniosek- czas zrezygnować :)) a informacje można uzyskać bez logowania się do
    HRK, i jak to stwierdzili inni doczytać adres email do interesującej nas
    firmy.
    Miałam doświadczenie z HRK, zostawili mi wiadomość na którą zareagowałam i
    nic echoooooo...
    Pozdrawiam i życzę sobie i innym wytrwałości