PracaGrupypl.praca.dyskusje › Impreza - obecność obowiązkowa

  • 1. Data: 2002-09-10 08:04:19
    Temat: Impreza - obecność obowiązkowa
    Od: "KaeL" <K...@...pl_nospam>

    Witam,
    Co sądzicie (Wy lub KP) o organizowanych przez firmę imprezach na których
    obecność jest obowiązkowa?
    Zaznaczam, że imprezy takie mocno wykraczają poza godziny pracy.
    Często są poza zakładem pracy (nie wiem, czy to ma znaczenie).
    Był przypadek warunku 'od tej chwili, kto zrezygnuje, to musi ponieść koszty
    ...'.
    Niektóre imprezy są w dni wolne od pracy.
    W sumie nie ma tego dużo w roku, ale czuję się zniewolony i ciekawy jestem,
    jak to jest pod względem prawnym.
    Pozdr, KaeL

  • 2. Data: 2002-09-10 08:29:45
    Temat: Re: Impreza - obecność obowiązkowa
    Od: "Magdunia" <m...@k...net.pl>

    "KaeL" <K...@...pl_nospam> wrote in message news:alk90c$ig9$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > ...'.
    > Niektóre imprezy są w dni wolne od pracy.
    > W sumie nie ma tego dużo w roku, ale czuję się zniewolony i ciekawy

    To jest jeszcze nic. Firma mojego meza zorganizowala impreze - w gorach. Za
    wszystko, lacznie z dojazdem placili oni sami. Ale.. sproboj tylko nie
    przyjechac! To wyjdzie, ze sie migasz....

    Magda

  • 3. Data: 2002-09-10 10:10:02
    Od: "-=Lapacz=-" <l...@w...pl>

> [...]
    > przyjechac! To wyjdzie, ze sie migasz....
    >
    > Magda
    >
    > Ja tam bym sprawdził czy mąż czegoś na boku nie kombinuje :))))
    Pozdrawiam
    Lapacz

  • 4. Data: 2002-09-10 10:44:46
    Od: "kerbi" <kerberos(USUN)@poczta.fm>

> [...]
    > wszystko, lacznie z dojazdem placili oni sami. Ale.. sproboj tylko nie
    > przyjechac! To wyjdzie, ze sie migasz....

    i Ty w to wierzysz? Jak czesto sie powtarzaja tego typu "imprezy"?

    pozdr.
    artur

  • 5. Data: 2002-09-10 13:01:15
    Od: "KaeL" <K...@...pl_nospam>

    Panowie!!!
    Można prosić o coś 'na poważnie'?

  • 6. Data: 2002-09-10 14:27:23
    Od: "kerbi" <kerberos(USUN)@poczta.fm>

    > Można prosić o coś 'na poważnie'?

    Ok, przepraszam, cos dzisiaj kiepski humorek mam. Jezeli chodzi o temat, to
    chyba nie ma prawa ktore zmusiloby pracownika do uczeszczania na przymusowe
    imprezy, tym bardziej , takie o ktorych wspomniala Magdunia (ktora
    serdecznie przepraszam za moj wybieg). Niestety pozostaje tutaj kwestia
    strachu przed utrata "w oczach" pracodawcy, lub w najgorszym przypadku
    utrata pracy. Moze powiem Ci jak ja sie na to zapatruje. W zadnym przypadku
    nie wyjechalbym na impreze jezeli nie mialbym na to ochoty, zazwyczaj jednak
    mam, wiec nie mam takich trudnosci.

    pozdr.
    artur

  • 7. Data: 2002-09-12 08:25:56
    Od: "KaeL" <K...@...pl_nospam>

    Czyli takie wymaganie jest sprzeczne z prawem KP?!