PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wojsko z kategorii D--->A

  • 1. Data: 2002-09-10 07:26:26
    Temat: Re: Wojsko z kategorii D--->A
    Od: "Zbyszek Tuznik" <z...@u...poczta.onet.pl>

    Gabriel napisał w wiadomości: ...
    >Mam taki problem rok temu przydzielono mi na podstawie papierów kategorie D
    >czy mam możliwo?ć po tak długim czasie odwołać się? Jak tak to co i gdzie i
    >jak?

    AFAIK nie, Jedyna szansa byloby ponowne staniecie przed komisja lekarska, np
    z okazji powolania do odbycia zasadniczej sluzby wojskowej, ale z D to
    pewnie nawet nie beda probowali cie wcielic, z reszta zdaje sie, ze WKU
    zaczely traktowac ten wpis i niezmienianie go jako forme represji, dla
    spryciazy, ktorzy w ten sposob probuja sie wymigac od spelnienienia
    powszechnego obowiazku obrony.
    Niemniej nalezy sprawdzic w ksiazece wojskowej numer WKU pod ktora podlegasz
    i tam sie pytac. IMHO zolnerze tam urzedujacy sa o wiele milsi i uczynni od
    tzw pracownikow cywilnych tych samych instytucji, czyli roznego rodzaju pan
    kapitanowych.
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-09-10 08:59:04
    Od: "Marcin Oździński" <mozdzins@sim+net.pl>

    Użytkownik "Gabriel" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Mam taki problem rok temu przydzielono mi na podstawie papierów kategorie
    > czy mam możliwość po tak długim czasie odwołać się? Jak tak to co i gdzie
    > jak?

    No no do czego to dochodzi :)))
    Jeszcze 2 lata temu ludzie masowo kupowali kategorie D za 1000$ w Wawie
    Ja w zeszlym roku dostalem rezerwe z kat A a kumpel dwa miesiace wczesniej
    musial z siebie debila przed komisja zrobic no i zabulic.
    A teraz ludzie chca miec A :))))
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-09-10 09:15:32
    Temat: Odp: Wojsko z kategorii D--->A
    Od: "Gabriel" <g...@w...pl>

> [...]
    > Ja w zeszlym roku dostalem rezerwe z kat A a kumpel dwa miesiace wczesniej
    > musial z siebie debila przed komisja zrobic no i zabulic.

    ja chciałem A ale "starzy" powiedzielie, ze z A mam sie w domu nie pokazywać
    ;-)

  • 4. Data: 2002-09-10 09:52:36
    Od: "kerbi" <kerberos(USUN)@poczta.fm>

    > Mam taki problem rok temu przydzielono mi na podstawie papierów kategorie
    > czy mam możliwość po tak długim czasie odwołać się? Jak tak to co i gdzie
    > jak?

    dostales ta kategorie D, za bledne rozpoznawanie dnia miesiaca?

    pozdr.
    artur

  • 5. Data: 2002-09-10 09:54:39
    Od: "Pafelek" <e...@p...wp.pl>

> [...]
    > czy mam możliwość po tak długim czasie odwołać się? Jak tak to co i gdzie

    Nie sadze, na odwolanie sie od decyzji masz 14 dni.

    --
    Pafelek

  • 6. Data: 2002-09-10 10:34:42
    Od: "Corrina" <c...@l...pl>

    Ale mozesz zlozyc chyba podanie o ponownie przydzielenie kategorii.
    Tym bardziej jesli to D dostales czasowo (a zazwyczaj na poczatku tak daja).
    Cori

  • 7. Data: 2002-09-10 10:49:28
    Od: "Gabriel" <g...@w...pl>

    > dostales ta kategorie D, za bledne rozpoznawanie dnia miesiaca?

    jejku przez przypadek złą date wpisałem i juz wielka tragedia

  • 8. Data: 2002-09-10 10:54:04
    Od: "kerbi" <kerberos(USUN)@poczta.fm>

    > jejku przez przypadek złą date wpisałem i juz wielka tragedia

    i przez przypadek nie wiesz gdzie mozna anulowac newsa?

    pozdr.
    artur

  • 9. Data: 2002-09-10 10:59:31
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <alkj0c$1qtdnh$1@ID-135118.news.dfncis.de> kerbi napisał(a):

    > i przez przypadek nie wiesz gdzie mozna anulowac newsa?

    Masz za przeproszeniem owsiki w d^Hpupie, ząb Cię boli, czy po prostu nie masz nic
    lepszego do roboty, niż czepiać się kogoś, kto ma złą datę w komputerze?! Ja też
    ostatnio przez kilka dni miałem i nie czuję się winny.
    --
    Samotnik http://www.samotnia.eu.org/

  • 10. Data: 2002-09-10 11:03:27
    Od: "kerbi" <kerberos(USUN)@poczta.fm>

    > ostatnio przez kilka dni miałem i nie czuję się winny.
    > --
    > Samotnik http://www.samotnia.eu.org/

    Wiec dlaczego tak nerwowo reagujesz? Ja tylko zwrocilem uwage na cos co nie
    powinno miec miejsca, i pewnie nie tylko mnie denerwuje. Teraz ten post
    bedzie wisial przed innymi przez caly dzien.

    pozdr.
    artur