PracaGrupypl.praca.dyskusje › co sadzicie o HRK?

  • 11. Data: 2002-09-10 17:51:00
    Temat: Re: co sadzicie o HRK?
    Od: "Maxx" <m...@a...net>

    > Dokladnie to samo ! Ani jednej odpowiedzi, ani jednej oferty od
    pracodawcy.

    To ja chyba nie napisze nic nowego - poza informacja ze od jakiegos tam
    czasu nie zmienialem informacji o sobie to nigdy nic od nich nie dostalem.

    Maxx

  • 12. Data: 2002-09-10 18:52:59
    Od: bozo <b...@b...pl>

    bozo napisał(a):

    Dorzuciłem swoje głosy na Bigram i InfoStaff. W w chwili obecnej (wieczór
    10.09) RANKING wygląda następująco:

    9 (-) - firma - HRK
    2 (-) - firma - InfoStaff
    1 (+) - firma - InfoStaff
    3 (-) - firma - Bigram
    1 (+) - osoba - Agnieszka Rajzner (Most Wanted)
    1 (+) - osoba - Marcin Barciński (HRK)

    Hmm, jeśli dalej będzie się głosować w takim tempie, chyba założę listę www
    najgorszych agencji w Polsce ;-P Zresztą, kiedyś się deklarowałem, że
    poprowadzę czarną listę pracodawców... tematycznie by to pasowało. Co
    grupowicze sądzą o tym pomyśle?

  • 13. Data: 2002-09-10 20:37:02
    Od: "Artur" <h...@n...post.pl>

> [...]
    > najgorszych agencji w Polsce ;-P Zresztą, kiedyś się deklarowałem, że
    > poprowadzę czarną listę pracodawców... tematycznie by to pasowało. Co

    Ranking moj glos - TAK

    Artur

  • 14. Data: 2002-09-11 09:12:18
    Od: "Aleksandra" <l...@w...pl>

    BRAWO za pomysl, popieram w 200%
    Mam swoje cv w potralach hrk.pl i pracuj .pl. Jesli cos przesylaja to tylko
    prosba o aktualizacje lub newslettery .. Czy warto sie wyslilac i pracowicie
    wypelniac te komoreczki w formularzach?
    Zycze powodzenia wszystkim szukajacym .. pracy oczywiscie
    Ola L.
    Użytkownik Artur <h...@n...post.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:allkpv$2nr$...@s...icm.edu.pl...

  • 15. Data: 2002-09-11 09:30:24
    Od: "Wojtek Jablonski" <w...@k...net.pl>

    Użytkownik "Anka F." <a...@p...pl> napisał w wiadomości
    > cze!
    >
    > co sadzicie o serwisie doradczym http://www.hrk.pl/ ?

    (...cut...)

    Jak wszyscy w tym watku bez wyjatku potwierdzam HRK ssie.

    Wojtek jablonski

  • 16. Data: 2002-09-11 11:29:38
    Od: "Jacek" <a...@p...fm>

    > o tym myslec. A Wy co myslicie?

    Po przeczytaniu tych wszystkich postów - zdecydowałem: wyrejestrowuję
    się !!!

    Pozdr,
    Jacek

  • 17. Data: 2002-09-11 21:46:45
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On Tue, 10 Sep 2002 11:01:52 +0200, bozo <b...@b...pl> wrote:

    >BTW - może by tak zrobić ranking biur doradztwa oraz ich pracowników (in
    >plus oraz in minus)?

    in minus - wspomniane HRK oraz Hill International

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa

  • 18. Data: 2002-09-13 13:44:37
    Od: "anna" <a...@a...net>

    Może się czepiam, ale takie głupie przykłady działań HRK, które trochę są
    denerwujące ...
    przeczytałam wysłaną przez HRK ofertę podany był adres emailowy pod który
    należy wysłać o swoje CV i list no więc wysłałam. Następnego dnia dostałam
    maila, że oferta należy dostarczyć osobiście , no coż pojechałam i
    zawiozłam. Niestety na miejscu dowiedziałam się, że już po rekrutacji.
    Fajnie, dwa dni po ogłoszeniu ...
    Inny ogłoszenie w którym należy powołać się na numer referencyjny a numeru
    jakoś ani widu, ani słychu ..

    Anna

  • 19. Data: 2002-09-13 17:47:04
    Od: "-=Lapacz=-" <l...@w...pl>

    "anna" <a...@a...net> wrote in message
> [...]
    > Fajnie, dwa dni po ogłoszeniu ...
    > Inny ogłoszenie w którym należy powołać się na numer referencyjny a numeru

    A ja nawet wysłałem do HRK wiadomość informującą, iż trwa dyskusja na
    ich temat i żeby się wypowiedzieli ale jak widać za wiele do powiedzenia nie
    mają (Zaznaczam, iż zarówno wysłałem im informacje na jakiej grupie i na
    jakim serwerze news ale założyłem również, iż ktoś możę nie potrafić
    uruchomić albo ma zablokowane grupy dyskusyjne więc wysłałem im również link
    na strone newsów, nie pomogło)

  • 20. Data: 2002-09-17 10:42:09
    Od: j...@h...pl

    Na forum padlo sporo zarzutow pod adresem naszej firmy &#8211; HRK. Pozwolcie
    Panstwo, ze na nie odpowiemy. Przepraszamy z gory za zwloke, ktora nie wynikla
    bynajmniej z lekcewazenia przez nas tej dyskusji, lecz z problemow technicznych.

    W kwestii zarzutow...

    Rozumiemy osoby, ktore wysylajac swoje zgloszenie na oferte oczekuja odpowiedzi
    od potencjalnego pracodawcy lub konsultanta. Zgadzamy się, ze ta odpowiedz
    powinna zostac wyslana. Musza Panstwo jednak zruzumiec, ze:

    1. System HRK.pl zostal zaprojektowany jako narzedzie pracy pracodawcy. Budujac
    system dalismy pracodawcom mozliwosc wysylania seryjnej korespondencji do
    kandydatow, jednak nie wszyscy z niej korzystaja. Nie możemy zmusic naszych
    klientow do korzystania z wszystkich mozliwosci systemu. Jeśli sami prowadza
    projekt rekrutacyjny, nie mamy mozliwosci podjecia w ich imieniu decyzji, jaka
    odpowiedz wyslac do kandydatow - z zaproszeniem na spotkanie, czy z
    podziekowaniem. Jeśli natomiast klient zleca nam przeprowadzenie calej
    rekrutacji, wtedy zawsze staramy się podziekowac wszystkim kandydatom, którzy
    nadeslali swoje dokujmenty.

    2.Podobnie wyglada sytuacja w przypadku ogloszen emitowanych w prasie. Jeśli
    klient korzysta z naszej pomocy tylko przy zamawianiu powierzchni na ogloszenie
    i projekcie graficznym tegoz &#8211; wszystkie dokumenty trafiaja do niego i sam
    decyduje, czy odpowiedziec kandydatowi, czy tez nie. Jeśli jestesmy
    dopowiedzialni za caly projekt &#8211; wysylamy informacje do kandydatow.

    3.Rynek pracy jaki jest &#8211; kazdy widzi. Jezeli od marca 2001 roku w naszym
    systemie zarejestrowalo się ponad 100 000 osob, a ofert jest kilkaset, trudno
    sie spodziewac, ze bedziemy mogli pomoc wszystkim, chocbysmy nie wiem jak
    bardzo chcieli. Na co dzien prowadzimy jednak wiele projektow rekrutacyjnych i
    za naszym posrednictwem wiele osob znajduje zatrudnienie. Dzieki temu wierzymy,
    ze nasza praca ma sens. Wysylane do Panstwa maile z prosba o aktualizacje
    danych sa po to, by zwiekszyc Panstwa szanse na rynku pracy &#8211; jesli
    przeszliscie Panstwo jakies nowe szkolenie &#8211;warto wpisac te informacje do
    systemu, bo moze sie okazac, ze pracodawca będzie wyszukiwal w bazie danych
    (np. po słowie kluczowym) kandydatow z takimi wlasnie umiejetnosciami. Nie
    chodzi zatem tylko o aktualizacje zwiazana ze zmiana miejsca pracy, ale o
    aktualizacje wszystkich danych, ktore moga sprawic, ze Panstwa kwalifikacje
    beda odpowiadaly wymaganiom pracodawcy.

    4.Recesja sprzyja budowaniu stereotypu konsultanta &#8211; bezdusznej osoby, która
    bez glebszej refleksji decyduje o tym, czy ktos dostanie prace, czy nie.
    Tymczasem ten stereotyp dalece odbiega od prawdy. Staramy sie swoja prace
    wykonywac sumiennie i profesjonalnie, jednak nie mamy wplywu na sytuacje na
    rynku pracy. Zarzuty zgloszone pod adresem HRK na forum wywolaly zywa dyskusje
    w naszej firmie &#8211; będziemy sie starali wprowadzic zmiany w systemie, ktore -
    mamy nadzieje - sprawia, ze stanie sie on bardziej przyjazny. Nie moga nas
    Panstwo jednak obarczac odpowiedzialnoscia za recesje, bezrobocie itd.

    Pozdrawiam,

    Joanna Razowska
    HRK SA