PracaGrupypl.praca.dyskusje › co sadzicie o HRK?

  • 1. Data: 2002-09-10 08:01:35
    Temat: co sadzicie o HRK?
    Od: "Anka F." <a...@p...pl>

    cze!

    co sadzicie o serwisie doradczym http://www.hrk.pl/ ? czy ktos ma jakies
    doswiadczenia? Bo ja zarejestrowalam sie tam juz dosc dawno i nic. Wyslalam
    kilka razy swoje zgloszenie na wybrane oferty - publikowane tak w necie jak
    i w gazecie - i nigdy nie dostalam zadnej odpowiedzi, mimo ze moj profil
    zawodowy pasowal jak na miare szyty do poszukiwanych osob. Raz tylko
    dostalam maila, ze juz od miesiaca nie aktualizowalam swoich danych w
    serwisie - moze chodzilo o to, zebym obejrzala nowe bannery reklamowe, bo
    przeciez moje dane zawodowe tak szybko nie ulegaja zmianie. Hm, nie wiem co
    o tym myslec. A Wy co myslicie?

    Anka F.

  • 2. Data: 2002-09-10 08:30:55
    Temat: Re: co sadzicie o HRK?
    Od: "Arkturus Mengsk" <[nospam]mengsk@go2.pl>

> [...]
    > przeciez moje dane zawodowe tak szybko nie ulegaja zmianie. Hm, nie wiem

    Ja mysle ze to kolejna sciema. Tez ostatnio dostalem maila ze nie
    uaktualnialem swoich danych od 2 miesiecy czy jakos tak. Odpowiadalem na
    zgloszenia roznych ofert i tak samo moje umiejetnosci pasowaly do kilku
    ogloszen. Ale jakos do tej pory nie dostalem ani odpowiedzi na zgloszenie
    ani niczego innego.

    POzdrawiam

    AM

  • 3. Data: 2002-09-10 09:01:52
    Od: bozo <b...@b...pl>

    Anka F. napisał(a):

    > cze!
    >
    > co sadzicie o serwisie doradczym http://www.hrk.pl/ ? czy ktos ma jakies
    > doswiadczenia? Bo ja zarejestrowalam sie tam juz dosc dawno i nic.

    Myślę tak samo. Wysyłałem swoje zgłoszenia kilkanaście razy, pasowały
    idealnie, a nawet w niektórych przpadkach moje kwalifikacje przewyższały
    żądania. I nic, żadna biurwa nie odpisała że dziękujemy itd japońskie sp*.
    Osobiście sądzę, że jest to banda leniwych brudnych skurwli. Od dawna
    przeglądając oferty eliminuję te, które są sygnowane przez HRK - szkoda na
    nie czasu.
    BTW - może by tak zrobić ranking biur doradztwa oraz ich pracowników (in
    plus oraz in minus)?
    pierwsza kandydatura:
    MAŁY plusik - osoba - Agnieszka Rajzner - (Most Wanted)

  • 4. Data: 2002-09-10 10:06:17
    Od: "-=Lapacz=-" <l...@w...pl>

    "bozo" <b...@b...pl> wrote in message news:alkc52$5su$1@news.tpi.pl...
> [...]
    Niestety muszę się z wami zgodzić u mnie dokładnie to samo wysłałem parę
    zgłoszeń na różne oferty ale nikt łaskawie nawet ie potwierdził, że dostali
    zgłoszenia fakt, że piszą o odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia ale
    widzę, że nie jestem sam :P. Niestety ten post potwierdza tylko moje
    przepuszcenie, iż ta agencja to kolejna ściema.
    Pozdrawiam
    Lapacz

    Ludzie napiszcie gdzie warto się zarejestrować i nie jest to stratą czasu.

  • 5. Data: 2002-09-10 10:21:45
    Od: "Piotr Sarnecki" <s...@k...chip.pl>

    Chyba nigdzie, wszystkie te agencje to kit. Działa to tak, firma dla
    świętego spokoju zwraca się do pośrednika, a ten i tak (zgodnie z niepisaną
    z nimi umową) rekomenduje osoby, w tym znajome kogoś z firmy (dla picu) i
    oczywiście koleś wygrywa. W ten sposób niema kumoterstwa, a zarząd gdzieś za
    granicą nie czepia się o przewałki.
    Reasumując i tak od początku wiadomo kto dostanie robotę.

    PS

  • 6. Data: 2002-09-10 10:30:01
    Od: "Magdunia" <m...@k...net.pl>

    "Piotr Sarnecki" <s...@k...chip.pl> wrote in message
> [...]
    za
    > granicą nie czepia się o przewałki.
    > Reasumując i tak od początku wiadomo kto dostanie robotę.

    W HRK dawno sie zarejestrowalam i nic. Wszystkie internetowe agencje to
    kit - na moje dosc wyrazne wyodrebnienie czego szukam (Warszawa i jakies tam
    wymagania) przysylaja np. oferte z Krakowa na stanowiska typu stroz nocny
    lub stolarz ;-))), ktore kompletnie nie odpowiadaja moim kwalifikacjom.
    Ale.. zeby bylo smieszniej znalazlam wlasnie prace dzieki agencji :-)))

    Magda

  • 7. Data: 2002-09-10 10:41:32
    Od: "Janson" <c...@w...pl>

    Cóż, jeśli chodzi o HRK to po części się zgadzam. Gdy używałem ich systemu
    do zgłoszenia, to nigdy nie było odzewu. Natomiast z drugiej strony, wiele
    poważnych firm korzysta z ich usług (Bóg wie czemu) i to trzeba wykorzystać.
    Ja zawsze staram się odpowiedzieć bezpośrednio do firmy (w końcu kobiecie w
    dziale personalnym za to płacą i przynajmniej złoży ofertę na kupkę). I to
    przynosi rezultaty. Natomiast z portalu hrk radzę korzystać jak ze żródła
    ofert w gazecie (zawsze dzięki temu można się dowiedzieć która firma kogo
    szuka i iść na jej stronę). Doradztwo HRK polega na tym, że przeprowadzają
    wstępną selekcję i odsyłają oferty do firmy. Poza tym, za jedno ich musze
    pochwalić. Firma (ogłoszenie na stronie HRK ale podany e-mail firmy, więc z
    niego skorzystałem) zgłosiła się do mniez zaproszeniem na rozmowę po ponad
    miesiącu i tak naprawdę dobrze nie pamiętałem treści oferty. A na stronie
    już jej nie było, bo wygasł termin ważności. Poprosiłem więc pracownika HRK
    Marcina Barcińskiego o odszukanie oferty. Po dwóch dniach dostałem
    odpowiedź.

    Co do firm pośrednictwa personalnego, to chyba jeszcze Polska do tego nie
    dorosła. Ja stosuje usługę serwisu http://www.adcentral.pl. Mianowicie
    tworzy się robota, który wyszukuje w sieci oferty (spełniające zadane
    kryteria) i przesyła je mailem. Bardzo polecam. Informacje na ww stronie.

    Pozdrawiam
    Janson

  • 8. Data: 2002-09-10 11:05:53
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    a...@p...pl (Anka F.) wrote in <alk8mn$k3u$1@pippin.warman.nask.pl>:

    >co sadzicie o serwisie doradczym http://www.hrk.pl/ ? czy ktos ma jakies
    >doswiadczenia? Bo ja zarejestrowalam sie tam juz dosc dawno i nic.

    Dokladnie to samo ! Ani jednej odpowiedzi, ani jednej oferty od pracodawcy.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 9. Data: 2002-09-10 11:18:35
    Od: "Jacek" <g...@p...onet.pl>

    > BTW - może by tak zrobić ranking biur doradztwa oraz ich pracowników (in
    > plus oraz in minus)?
    > pierwsza kandydatura:
    > MAŁY plusik - osoba - Agnieszka Rajzner - (Most Wanted)

    Duzy minus - InfoStaff za chamskie odzywki pt. "Pan sobie wyobraza ze ja nie
    mam co innego do roboty tylko szukac Panskiego faxu!!!" i "Nie jestesmy
    posredniakiem, tylko interesuje nas realizacja konkretnych zlecen klientow".

    Duzy minus za caloksztalt - firma BIGRAM za teksty podczas rozmowy:
    "- Pam na naprawde FC?"
    " Tez cos! ITS [Indywidaualny Tok Studiow] to u nas na SGHu kazdy mial"
    " AE Wroclaw? Ja w ogole nie znam takiej uczelni...."

    Moja jedna rada - omijac agencje szerokim lukiem i bron Boze nie czytac ich
    wypocin jakie publikauja w dodatkach Gazeta Praca.

    pzdr

    jacek

  • 10. Data: 2002-09-10 15:28:44
    Od: "mmkk" <m...@w...edu.pl>

    "Jacek" <g...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]

    Ta Pani mi tylko na maila odpisała, że dostała moje dokumenty, nic więcej.

> [...]
    > mam co innego do roboty tylko szukac Panskiego faxu!!!" i "Nie jestesmy
    > posredniakiem, tylko interesuje nas realizacja konkretnych zlecen

    U mnie plus, dostałem od nich dwie oferty. Za pare dni mam rozmowe w dużej
    firmie.

> [...]
    > " Tez cos! ITS [Indywidaualny Tok Studiow] to u nas na SGHu kazdy mial"
    > " AE Wroclaw? Ja w ogole nie znam takiej uczelni...."

    Bardzo duży minus. Kiedyś jakaś damulka dzwoniła, ale do dziś nie wiem po
    co.

    > Moja jedna rada - omijac agencje szerokim lukiem i bron Boze nie czytac
    ich
    > wypocin jakie publikauja w dodatkach Gazeta Praca.

    Co do HRK.pl, ŚCIEMA jak nic. Już na ok. 10 ogłoszeń odpowiedziałem, i cisza
    jak makiem zasiał... mimo, że w poprzedniej pracy robiłem dokładnie to co
    potrzebowali.

    pzdr