PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pozew do Sądu Pracy

  • 1. Data: 2002-09-10 06:48:20
    Temat: Pozew do Sądu Pracy
    Od: "Andrzej" <b...@p...onet.pl>

    Witam !!!
    Szukam stony www gdzie mozna znalezdz wzor pozwu do Sądu Pracy.
    Szukam wzoru o przywrocenie do pracy i zaplate !!!!

  • 2. Data: 2002-09-10 07:25:45
    Temat: Re: Pozew do Sądu Pracy
    Od: Marcin Zdunek <m...@p...onet.pl>

    Andrzej wrote:

    > Witam !!!
    > Szukam stony www gdzie mozna znalezdz wzor pozwu do Sądu Pracy.
    > Szukam wzoru o przywrocenie do pracy i zaplate !!!!
    Moim zdaniem nie potrzebujesz żadnego wzoru, wystarczy np. kartka w kratke,
    byle byś napisał oco chodzi, i się podpisał. Natomista bardzo ważny jest
    termin 7 dni kalendarzowych na wnisienie sprawy, wiec nie przegnij z
    szukaniem wzoru .
    MArcin

  • 3. Data: 2002-09-11 06:43:44
    Od: "Jakub Zysnarski" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Zdunek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > byle byś napisał oco chodzi, i się podpisał. Natomista bardzo ważny jest
    > termin 7 dni kalendarzowych na wnisienie sprawy, wiec nie przegnij z

    Pismo musi składać się z 2 części. W pierwszej piszesz, kto wnosi sprawę
    (kto jest powodem), przeciwko komu i w jakiej sprawie. W drugiej piszesz
    uzasadnienie wniesienia sprawy

    Jakub

  • 4. Data: 2002-09-13 21:06:01
    Od: "bartek" <b...@w...pl>

    > Pismo musi składać się z 2 części. W pierwszej piszesz, kto wnosi sprawę
    > (kto jest powodem), przeciwko komu i w jakiej sprawie. W drugiej piszesz
    > uzasadnienie wniesienia sprawy

    a pozniej sie czeka miesiacami. ja juz czekam 4 miesiace....ale nie
    zdzwisie
    sie jesli wogole nie otrzymam terminu rozprawy :-)
    juz sie z tym pogodzilem

    bartek