PracaGrupypl.praca.dyskusje › Proctel & Gamble - płace

  • 1. Data: 2002-09-09 22:57:36
    Temat: Proctel & Gamble - płace
    Od: "exl" <s...@w...pl>

    Ostatnio dużo na liście o tej firmie. Dlatego chciałem spytać ile na
    początek zarabia tam informatyk w dziale IT. Na stronie piszą, że płacą wg
    stawki górnej półki danego stanowiska. Zastanawiam się na jaką kwotę to sie
    przekłada.

    Pozdrawiam

    Barney

  • 2. Data: 2002-09-10 09:39:06
    Temat: Re: Proctel & Gamble - płace
    Od: "Janson" <c...@w...pl>

    Myślę, że 2500-3000zł netto.

  • 3. Data: 2002-09-10 09:41:11
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    exl <s...@w...pl> wrote:
> [...]
    > stawki górnej półki danego stanowiska. Zastanawiam się na jaką kwotę to sie

    Na rękę jakieś 4-5 tysięcy.

    --
    ___________ (R)

  • 4. Data: 2002-09-10 11:10:45
    Od: "Jacek" <g...@p...onet.pl>

    > Myślę, że 2500-3000zł netto.

    TAK MALO???? myslalem ze P&G placi najlepiej.....

  • 5. Data: 2002-09-10 11:15:42
    Od: "Janson" <c...@w...pl>

    W tym problem. Wszyscy tak myślą, tylko brak faktów. Natomiast P&G mówi
    (Profit), że pieniądze to tylko część pakietu.
    Przyznaje mimo wszystko, że trochę strzelałem.

  • 6. Data: 2002-09-10 11:20:39
    Od: "Jacek" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Janson" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    > W tym problem. Wszyscy tak myślą, tylko brak faktów. Natomiast P&G mówi
    > (Profit), że pieniądze to tylko część pakietu.
    > Przyznaje mimo wszystko, że trochę strzelałem.

    A co jest ww reszcie pakietu? pewnie darmowa grochowka o pardon lunch... i
    pampersy za friko na swieta >:))

  • 7. Data: 2002-09-10 11:31:16
    Od: "Janson" <c...@w...pl>

    Jeśli chodzi o dodatkowy pakiet, to jest jeden z lepszych w Polsce. Co do
    Pampersów, to pracownicy mogą kupowac produkty po niższych cenach. A pakiet
    to ubezpieczenie, program emerytalny, prywatna przychodnia, basen, siłownia,
    tenis. To z tech rzeczy, któe pamiętam z "Profitu". A co do grochówki, to
    jest dofinansowanie do obiadów.

    Ale tak poważnie, to ciekawi mnie ile się tam dostaje samych pieniędzy. Może
    na tak licznej grupie, ktoś będzie znał pewne źródło informacji.

  • 8. Data: 2002-09-10 15:26:51
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > Przyznaje mimo wszystko, że trochę strzelałem.

    co to znaczy ?

    troche wiesz ile sie tam zarabia a troche nie?
    bardzo mnie zaintrygowalo to zdanie...

    pozdrawiam

    romekk

    --
    http://naked.one.pl/~romek

  • 9. Data: 2002-09-10 17:34:26
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Roman Kubik" <r...@p...com.pl> napisał w wiadomości

    > co to znaczy ?
    >
    > troche wiesz ile sie tam zarabia a troche nie?
    > bardzo mnie zaintrygowalo to zdanie...

    To proste. Zna dwie ostatnie cyfry z czterech.

  • 10. Data: 2002-09-10 21:03:28
    Od: "Rafał Hładyn" <h...@w...pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Na rękę jakieś 4-5 tysięcy.

    Jestes pewien ze tyle na reke??
    na rozmowie strzelilem ok. 3000 netto i gosc sie zdziwil, tylko nie wiem
    dlaczego???
    tak malo, czy tak duzo???? mniej nie moglem powiedziec, bo bym w wawie nie
    przezyl za mniej hehe ;))))

    pzdr

    Rafał Hładyn