PracaGrupypl.praca.dyskusje"co chciałby pan robic za 5 lat › Odp: "co chciałby pan robic za 5 lat
  • Data: 2003-09-25 10:07:10
    Temat: Odp: "co chciałby pan robic za 5 lat
    Od: "yogi" <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Hayan <h...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bks2j3$481$...@t...news.tkdami.net...

    > jak wybrnac z tak zadanego pytania na rozmowie kwalifikacyjnej
    > ...juz raz sie na tym wylozylem ...czekam na
    > konstruktywne odpowiedzi (praca PH w firmie produkcyjnej) pozdr. Hayan
    >

    > Dziwie sie, ze na tak prostym pytaniu mozna sie wylozyc.
    Jezeli aplikowales na stanowisko kierownicze, wcale sie nie dziwie ze go nie
    otrzymales.
    Czyzbys nie mial sprecycowanych planow na przyszlosc? Nawet w mglistym
    zarysie?
    Nie umiesz sobie podzielic zycia w pierwszym etapie na dwie dziedziny:
    prywatna i sluzbowa?
    Czy to trudno sprecyzowac, ze w sferze prywatnej chcialbys znalezc czas na
    zalozenie rodziny czy cos w tym podobie?
    Czy to trudno zaplanowac sobie sciezke kariery gesto usiana licznymi
    szkoleniami i podnoszeniem kwalifikacji w danej dziedzinie a dodatkowo
    dolozyc jezyki?

    Chcialabym aby moja rozmowa kwalifikacyjna ocierala sie o takie tematy:)))
    Pozdrawiam i zycze powodzenia
    renniaa