PracaGrupypl.praca.dyskusje"co chciałby pan robic za 5 lat › Re: "co chciałby pan robic za 5 lat
  • Data: 2003-09-25 19:20:43
    Temat: Re: "co chciałby pan robic za 5 lat
    Od: "Misiek" <g...@s...nl> szukaj wiadomości tego autora

    "Rafał Krawczyk" <r...@p...SPAM.NO.THANK.U.pl> wrote in message
    news:bkurc5$37g$1@nemesis.news.tpi.pl...
    <cut>
    > Bzdura. Marzenia mogą być realne do osiągnięcia jak i mniej.

    No ale jak stana sie realne do osiagniecia, to juz nie sa marzeniami
    tylko planem do wykonania. A ja oprocz planu chce jednak miec
    tez i marzenia ;-).

    > Skoro idąc do pracy zamierzasz ściemniać pracodawcę, to wybacz, ale jakiś
    > marny z Ciebie potencjalny pracownik. Zgodzę się, że trzeba inteligentnie
    > umiejętnie odpowiadać na zadawane pytania, ale żeby ściemniać, już na
    dzień
    > dobry ... to prędzej czy później Twoja ściema na wierzch wypłynie i
    zapewne
    > długo nie pociągniesz w takiej pracy.

    :-) A ile masz lat doswiadczenia zawodowego? Szkoda, ze czlowiek dopiero
    po latach uswiadamia sobie, ze nie jest za bardzo wazne co umie i jakie
    ma idealy, ale jednak to o czym wszyscy wiemy. I nie mowie tu bynajmniej
    o Polsce, gdyz ja w Polsce nigdy nie pracowalem, a na zachodzie juz
    kilkanascie lat.

    OK. Dobra sciema nigdy nie wyplynie, pod warunkiem ze sciemniasz od
    poczatku i konsekwentnie. (I nie mow ze tego nie robisz, i czy na pytanie
    w piatek po poludniu: 'czy zechcailby pan dokonczyc ten projekt?'
    odpowiadasz
    bez sciemy ;-)

    Misiek