PracaGrupypl.praca.dyskusje › carrefour,geant itd itp-proponuje bojkot!!!!!!!!!!!

  • 1. Data: 2003-06-27 14:22:05
    Temat: carrefour,geant itd itp-proponuje bojkot!!!!!!!!!!!
    Od: e...@b...pl

    tych pierd.....

    blaszaków
    ludzie nie choźcie tam i nie róbcie żadncyh zakupów
    oni traktują tych ludzi jak napodlejsze bydło

    to sie w pale nie mieśći

    jak nikt tam nie bedzie chodził to i oni beda musieli to zmienic

  • 2. Data: 2003-06-27 15:10:32
    Temat: Re: carrefour,geant itd itp-proponuje bojkot!!!!!!!!!!!
    Od: "Gluestick" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik <e...@b...pl> napisał w wiadomości
    > tych pierd.....
    >
    > blaszaków
    > ludzie nie choźcie tam i nie róbcie żadncyh zakupów
    > oni traktują tych ludzi jak napodlejsze bydło

    Chodzi Ci o pracowników? Jakoś nie zauważyłem (Makro)
    Aha, chodzi Ci o to, że muszą pracować? a to rzeczywiście
    paskudni kapitaliści :-)

    I coś a'propos. Ostatnio słyszałem gadkę kilku młodych ludzi,
    jeden z nich chwalił się, że już niedługo wykafelkuje łazienkę
    (czy kibel) jak tylko stary skończy "przynosić" płytki z Castoramy.

    Mogł kłamać, ale po pracy w hipermarkecie spokojnie w to wierzę.
    Odobiście widziałem jak pracownik stoiska Śłodycze pakował towar
    "za pazuchę", a pracownice firmy sprztającej wpierniczały ptasie
    mleczko( tłumaczyły się: "że było otwarte") :-)

    pzdr
    Gluestick

  • 3. Data: 2003-06-27 15:25:36
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <4...@n...onet.pl>, e...@b...pl wrote:
> [...]
    >
    > to sie w pale nie mieśći
    >
    > jak nikt tam nie bedzie chodził to i oni beda musieli to zmienic

    A skąd, będą mieli jeszcze mniej kasy, więc będą pracowników jeszcze
    bardziej dymali.

    To swoją drogą zabawne, ze mając tak restrykcyjny kodeks pracy utrudniamy
    tworzenie nowych miejsc pracy, a nic to nie pomaga na dymanie pracownikow.
    Dwa minusy zamiast dwoch plusow, ale to Polska wlasnie.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 4. Data: 2003-06-27 19:18:57
    Od: "mer" <b...@i...pl>

> [...]
    > tworzenie nowych miejsc pracy, a nic to nie pomaga na dymanie pracownikow.
    > Dwa minusy zamiast dwoch plusow, ale to Polska wlasnie.

    Zabawne to jest to, że sa ludzie którzy w kodeks pracy wierzą.
    Uchwalanie takich przepisów w wolnej (prawie) gospodarce jest równie sensowne jak
    kazanie słońcu,
    żeby codziennie wschodziło o tej samej godzinie.

    mer

  • 5. Data: 2003-06-27 19:37:09
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <bdi5kv$am8$1@news.onet.pl>, mer wrote:

> [...]
    kazanie słońcu,
    > żeby codziennie wschodziło o tej samej godzinie.

    Muszą istnieć przepisy chociaż trochę chroniące prawa pracowników,
    natomiast muszą być tak skonstruowane, żeby nie blokowały rozwoju
    gospodarczego. W Polsce to się nie udaje i chyba długo jeszcze nie uda.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 6. Data: 2003-06-27 22:56:15
    Od: "Anders" <j...@i...pl>

    Mam nadzieje, ze bedziesz kiedys zapierdalal na kasie za 600 zl w
    hipermarkecie cwaniaczku.

  • 7. Data: 2003-06-28 05:58:32
    Od: "mer" <b...@i...pl>

> [...]
    > natomiast muszą być tak skonstruowane, żeby nie blokowały rozwoju
    > gospodarczego. W Polsce to się nie udaje i chyba długo jeszcze nie uda.

    Wytłumacz mi prosze przed czym trzeba tak bardzo chronić pracownika, że aż specjalny
    kodeks pracy
    jest potrzebny?
    Podaj mi proszę chociaż jedną rzecz, którą ci kodeks pracy gwarantuje niezależnie od
    tego czy ty lub
    pracodawca tego chcecie.
    Kolejny raz trzeba przypomnieć argument, że są kraje, gdzie nie ma wogóle czegoś
    takiego jak kodeks
    pracy a o dziwo pracownicy z całego świata walą tam drzwiami i oknami.
    Moim zdaniem cały kodeks pracy jest jedna wielką blokadą, która szkodzi nawet w
    wiekszym stopniu
    pracownikom niż pracodawcom.
    Istnienie kodeksu pracy jest na ręke tylko różnym pasożytom z rozlicznych związków
    zawodowych,
    którzy najpierw straszą niemyslących biedaków a potem proponują siebie jako
    wyzwoliciela. Oczywiście
    za te pare złotych składki co miesiąc.

    mer

  • 8. Data: 2003-06-28 07:25:10
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    j...@i...pl news:bdii37$gfl$1@atlantis.news.tpi.pl

    > Mam nadzieje, ze bedziesz kiedys zapierdalal na kasie za 600 zl w
    > hipermarkecie cwaniaczku.

    O mamy tu typowego Polaka jak widze? Co myslisz ze z "zakladu pracy"
    moze sobie krasc co mu tylko w lapy wpadnie? I z jednej strony szuka
    pracy i lasi sie pracodawcom, a za placami mowi jacy to oszusci itd?

    Nie odpowiada komus praca u "cwaniaczkow" - zwolnijcie sie i
    szukajcie gdzie indziej. Termin "cwaniacze" sugeruje ze np. Gigant
    placi o wiele za malo pracownikom, bo przeciez gdzie indziej za
    ukladanie paczek by placili z 2000pln/mc na reke.

    W takim razie - zwolnijcie sie, przeciez w PL mamy dobrobyt i nikt
    nie powinien pracowac ponizej 1000/mc.

    --
    :. http://www.raf256.com/from-news .: ~~~~~~~l-.~~~~~~\ SSN 688
    :.:. Rafal (at) Raf256 (dot) com .:.: ____| ]____, '--------

  • 9. Data: 2003-06-28 11:00:18
    Od: f...@p...onet.pl

> [...]
    > to sie w pale nie mieśći
    > jak nikt tam nie bedzie chodził to i oni beda musieli to zmienic

    I globalna rewolucje!!!

    Ludzie, robotnicy, proletarjusze! Łączcie się!
    Oto mamy nowego wodza rewolucji na miarę wielkiego Lenina, ojca Rewolucji!

    Precz z burżuazją i zaplutymi karłami reakcji!

    ;-)))

    FX

  • 10. Data: 2003-06-28 13:27:48
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Gluestick <g...@p...onet.pl> wrote:
    > I coś a'propos. Ostatnio słyszałem gadkę kilku młodych ludzi,
    > jeden z nich chwalił się, że już niedługo wykafelkuje łazienkę
    > (czy kibel) jak tylko stary skończy "przynosić" płytki z Castoramy.

    Dekomunizacji mentalnej od 14 lat brak i długo jeszcze będzie brakowało.

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10344 dzień życia, sprawność