PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa o dzielo w firmie wspolmalzonka.

  • 1. Data: 2003-06-27 11:59:20
    Temat: Umowa o dzielo w firmie wspolmalzonka.
    Od: "Me" <t...@c...com>

    Witam!

    Proste pytanie - czy mozna realizowac umowe o dzielo dla firmy, ktorej
    wlascicielem jest wspolmalzonek?

    Pozdrawiam,
    Me

  • 2. Data: 2003-06-27 12:18:09
    Temat: Re: Umowa o dzielo w firmie wspolmalzonka.
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Me" <t...@c...com> napisał w wiadomości
    > Witam!
    >
    > Proste pytanie - czy mozna realizowac umowe o dzielo dla firmy, ktorej
    > wlascicielem jest wspolmalzonek?

    Z tego co pamietam, to tak, ale tego co Ci ma zaplacic w ramach takiej umowy
    wspolmalzonek nie moze sobie wrzucic w koszty...

    Kania

  • 3. Data: 2003-06-27 13:32:02
    Od: "Alicja" <a...@o...pl>

    Z tego co ja wiem bezposrednio z ZUSu to osoba pracujaca w firmie osoby, z
    ktora mieszka jest traktowana jak współpracownik. Nie mam pewności czy w
    przypadku wykonywania wąskiego zakresu obowiązków przepis ten nie ma
    zastosowania. Warto się jednak dopytać, bo ZUS jest gorszy niz US
    Pozdrawiam
    Alicja