PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urlop :(

  • 1. Data: 2003-06-27 10:34:18
    Temat: Urlop :(
    Od: Rafał <t...@n...pl>

    I co mam zrobić?

    Jest taka sytuacja. Kilka dobrych tygodni temu, zamówiłem sobie urlop
    słownie u swojego szefa w firmie, na początku sierpnia do połowy. Wszystko
    ok, on miał brać w lipcu. Ale podania jeszcze nie złożył. Wczoraj więc
    złożyłem wniosek o urlop dla siebie w tym terminie co mówiłem wcześniej -
    od 1 do 14 sierpnia. Dzisiaj, tenże szef składa podanie dla siebie niemalże
    w tym samym terminie "bo_coś_tam". Tak się składa, że jeden z nas musi
    zostać w firmie, więc prawie nie miałem wątpliwości... I nie omyliłem się -
    mój wniosek został odrzucony...
    Nie wiem co mam zrobić, a na tym terminie mi naprawdę bardzo zależy. Mam
    wyjazd w tym czasie, chciałbym WRESZCIE odpocząć tych ciągłych 14 dni,
    jakie mam zagwarantowane w kodeksie pracy... I po raz drugi już tak jest,
    że nie mogę jechać, bo inna osoba pełniąca podobne funkcje, bierze w tym
    samym czasie urlop...

    Poradźcie mi, bo sam nie wiem co robić :((((

    Pozdrawiam
    Rafał
    --

    Życie jest jak papier toaletowy...

  • 2. Data: 2003-06-27 11:27:00
    Temat: Re: Urlop :(
    Od: ".:: Bary ::." <s...@p...onet.pl>

    Podpowiedz szefowi, zeby wzial na siepien jakiegos praktykanta (patrz
    student 4 roku).
    Najlepiej sam takiego znajdz wsrod znajomych.

  • 3. Data: 2003-06-27 11:34:35
    Od: Rafał <t...@n...pl>

    .:: Bary ::. wrote:

    > Podpowiedz szefowi, zeby wzial na siepien jakiegos praktykanta (patrz
    > student 4 roku).
    > Najlepiej sam takiego znajdz wsrod znajomych.

    Obawiam się, że to niestety nie przejdzie :/
    Zbyt niskie stanowisko...

    Pozdrawiam
    Rafał
    --