PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak napisać podanie o pracę

  • 1. Data: 2003-06-27 12:04:08
    Temat: jak napisać podanie o pracę
    Od: l...@w...pl (Mac)

    Mam takie pytanie: czy podanie o pracę to to samo co
    List Motywacyjny?.
    Powiedzieli mi, że być może dostanę pracę, mają zadzwonić za kilka
    dni.
    Powiedzieli mi też, że w wypadku kiedy mnie zatrudnią będę musiał
    złożyć podanie o pracę. Jestem newbie w tym zakresie ale wydaje mi sie
    , że takie podanie to nie jest dokładnie to samo co list motywacyjny?.
    Czy może ktoś mnie skierować do jakiejś strony internetowej z
    takimi dokumentami lub przesłać mi jakieś gotowe Podania o Pracę?.
    Z góry, dziękuję.

    Maciek

  • 2. Data: 2003-06-27 19:23:41
    Temat: Re: jak napisać podanie o pracę
    Od: "mer" <b...@i...pl>

    y?.
    > Czy może ktoś mnie skierować do jakiejś strony internetowej z
    > takimi dokumentami lub przesłać mi jakieś gotowe Podania o Pracę?.
    > Z góry, dziękuję.
    >
    > Maciek
    Od:
    imie nazwisko
    ulica
    kod miejscowosc

    Do: firma
    ulica
    kod miejscowosc

    miescowosc: data

    PODANIE

    niniejszym prosze o przyjecie mnie z dniem ........... do pracy w panstwa firmie na
    stanowisko

    Z powazaniem

    /podpis/
    Imie nazwisko

  • 3. Data: 2003-06-29 23:23:35
    Temat: Re: jak napisać podanie o prac
    Od: "Adam Pacholczuk" <a...@i...pl>

    Masz talent. Powinienes zalozyc firme doradztwa personalnego. :-))

    "mer" <b...@i...pl> wrote in message news:bdi5l0$am8$2@news.onet.pl...
    > y?.

    > Od:
    > imie nazwisko