PracaGrupypl.praca.dyskusje › cały kraj/absolwentów szkół wyższych .................

  • 1. Data: 2002-05-27 07:23:13
    Temat: cały kraj/absolwentów szkół wyższych .................
    Od: "rad" <s...@i...pl>

    "Dodatkowym atutem będzie:
    znajomość języka niemieckiego,
    znajomość technik negocjacji,
    dołączenie do CV swojej pracy licencjackiej, lub magisterskiej."

    Czy aby ktoś nie chce łatwym sposobem przywłaszczyć sobie nasze wypociny?
    (ogłoszenie na grupie pl.praca.oferowana)

    Pozdrawiam Radek

  • 2. Data: 2002-05-27 08:05:44
    Temat: Odp: cały kraj/absolwentów szkół wyższych .................
    Od: "Gega" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik rad <s...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:acsmmk$g27$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > dołączenie do CV swojej pracy licencjackiej, lub magisterskiej."
    >
    > Czy aby ktoś nie chce łatwym sposobem przywłaszczyć sobie nasze wypociny?

    Tez mnie to zastanawia. Ale chyba nikt przy zdrowych zmyslach nie wysle
    komus swojej pracy dyplomowej ;)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-05-27 08:17:02
    Temat: Re: cały kraj/absolwentów szkół wyższych .................
    Od: No Name <v...@w...pl>

    No cóż, tyle tu było o tym, żeby zrobić jakiś bizbes, jak się w robocie
    nie podoba, że niektórzy wzięli się w garść, zacisnęli zęby i jadą z koksem.

    Dogbert

  • 4. Data: 2002-05-27 08:22:08
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Użytkownik No Name napisał:

    Na pl.regionalne.trójmiasto było ogłosznie: sprzedam dużą ilość prac
    dyplomowych.
    Bez komentarza.

    Dogbert

  • 5. Data: 2002-05-27 08:52:48
    Od: "konopia" <k...@p...onet.pl>

    > Użytkownik No Name napisał:
    >
    > Na pl.regionalne.trójmiasto było ogłosznie: sprzedam dużą ilość prac
    > dyplomowych.
    > Bez komentarza.

    Przepisalem ich tyle (84) ze moglbym sm sklepik otworzyc ;)
    Tylko cos mi nie pozwala!

    :) Pozdrawiam

  • 6. Data: 2002-05-27 09:47:26
    Od: TeXXaS <m...@e...pw.edu.pl>

    Gega wrote:

    > Użytkownik rad <s...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:acsmmk$g27$...@n...tpi.pl...

    > Tez mnie to zastanawia. Ale chyba nikt przy zdrowych zmyslach nie wysle
    > komus swojej pracy dyplomowej ;)

    Ja mogę wysłać - jak się spakuje to na płytce się mieści :)))

    Michał Zaborowski ( TeXXaS )
    ICQ# 48130462

  • 7. Data: 2002-05-27 11:48:51
    Od: ErkA <N...@p...onet.pl>

    On Mon, 27 May 2002 11:47:26 +0200, TeXXaS <m...@e...pw.edu.pl>
    wrote:

    >Ja mogę wysłać - jak się spakuje to na płytce się mieści :)))
    wziales promotora pod wlos, z ilosci mial wywnioskowac, ze wsio jest
    OK ;-)), bo czytac....

    --
    rafi serdecznie pozdrawia
    ja: zaczne byc nieuczciwy i bede zyl

  • 8. Data: 2002-05-27 11:54:40
    Od: TeXXaS <m...@e...pw.edu.pl>

    ErkA wrote:

    > wziales promotora pod wlos, z ilosci mial wywnioskowac, ze wsio jest
    > OK ;-)), bo czytac....

    Nie. Treść to jakieś 60 stron w StarOffice. Reszta to wyniki obliczeń,
    testy, próby, dokumentacja i inne takie...
    Michał Zaborowski ( TeXXaS )
    ICQ# 48130462

  • 9. Data: 2002-05-27 18:10:37
    Od: "Enif" <e...@g...pl>

    Użytkownik "TeXXaS" <m...@e...pw.edu.pl> napisał w wiadomości

    > Nie. Treść to jakieś 60 stron w StarOffice. Reszta to wyniki obliczeń,
    > testy, próby, dokumentacja i inne takie...
    > --

    ________________________
    ___
    > Michał Zaborowski ( TeXXaS )
    > ICQ# 48130462

    O ile dobrze sie orientuje to prawa do pracy dyplomowej
    ma Uczelnia a nie student ktory ja napisal.

  • 10. Data: 2002-05-28 06:49:33
    Od: "010" <g...@p...onet.pl>

    > Czy aby ktoś nie chce łatwym sposobem
    > przywłaszczyć sobie nasze wypociny?
    Twoje wypociny i tak przywłaszcza sobie uczelnia, to ona zostaje
    właścicielem twojej pracy inż/lic/mag itp. a także prac przejściowych i ma
    pełne prawo do wykorzystania.
    Zresztą w mojej szkole jest to widoczne jak cholera, tytuły prac:
    - program do zarządzania uczelnia
    - program do biblioteki
    - program dla sekretariatu uczelni
    - wirtualna uczelnia
    ostatnio nawet - plany budynków uczelni w 3d studio max
    ;-)
    pzdr
    010