PracaGrupypl.praca.dyskusje › co mozna sprawdzic w sp.z o.o.

  • 1. Data: 2002-05-27 06:56:51
    Temat: co mozna sprawdzic w sp.z o.o.
    Od: "Flashmaster" <f...@w...pl>

    Witam.
    Czy sa jakies mozliwosci (oprocz wlamu do komputera ksiegowej), sprawdzenia
    w sp. z o.o. informacji takich jak osiagany przychod, dochod, kapital
    zalozycielski, liczba wspolwlascicieli, jak sie rozkladaja procentowo
    wlasnosc firmy itp..... w firmie w ktorej pracuje nikt nic nie wie (oprocz
    szefa oczywiscie) a mam poczucie, ze calkiem niezle sie firmie wiedzie, a
    szef caly czas laduje texty w stylu jak to kiepsko sie wiedzie...... dobrze
    bylo by znac prade :)

    pozdr. Marcin

  • 2. Data: 2002-05-27 07:39:16
    Temat: Re: co mozna sprawdzic w sp.z o.o.
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Użytkownik Flashmaster napisał:
> [...]
    > Czy sa jakies mozliwosci (oprocz wlamu do komputera ksiegowej), sprawdzenia
    > w sp. z o.o. informacji takich jak osiagany przychod, dochod, kapital

    Wszystkie te dane są dostępne w czytelni sądu rejestrowego, w
    miejscowości gdzie zarejestrowana jest spółka. Dajesz w zastaw dowód
    osobisty, wpisywany jesteś do książki i dostajesz do ręki dokumenty
    spółki. Możewsz otrzymać odpis (poświadczony lub nie) ten drugi jest
    tańszy. Nie wszystkie firmy dbają o stan dokumentów rejestrowych - sąd
    bez wniosku wspólnika/wierzyciela/kontrahenta/pracownika sam z siebie
    nie zagląda do akt. Zdarza się, że spółka działa, a w rejestrze nie ma
    żadnych tego śladów, a do tego prezesem jest podstawiona osoba np.
    bezdomny. Obowiązkiem zarządu jest, by stan w rejestrze odzwierciedlał
    stan rzeczywisty.

    Dogbert