PracaGrupypl.praca.dyskusje › burza mozgow

  • 1. Data: 2004-07-21 19:36:11
    Temat: burza mozgow
    Od: "Xyloo" <x...@o...pl>

    Co dwie glowy to nie jedna powiada przyslowie
    wiec proponuje burze mozgow na temat
    jak wykorzytsac posadane pozliwosci,
    lub czym moze sie zajac osoba z tak roznym wyksztalceniem:
    inz mgr elektroniki,
    podyplomowo sieci komputerowe i bazy danych - niestety bez praktyki
    podyplomowo psychologia spoleczna

    [do tego 6 lat doswidczenia jako inz automatyki, DTP, grafiki ]

    moze komus wpadnie jakis ciekawy pomysl

    pozdrawiam
    xyloo

    --
    ! UWAGA ! 99% bledów ortograficznych, stylistycznych i interpunkcyjnych jest
    zamiezone. Powielanie, rozpowszechnianie, wykorzystywanie bez zezwolenia

  • 2. Data: 2004-07-21 20:17:34
    Temat: Re: burza mozgow
    Od: "jwpl" <j...@o...pl>

> [...]
    > zamiezone. Powielanie, rozpowszechnianie, wykorzystywanie bez zezwolenia
    > autora bedzie scigane i karane z cala surowoscia prawa.

    Czyli tak:
    Potrafisz jako Elektronik zaprojektować i wykonać np. sterownik PLC
    Jako Automatyk potrafisz go zastosować w miejsce kół zębatych, łańcuchów,
    krzywek i przekaźników lub w nowym projekcie.
    Jako DTP-owiec potrafisz do tego ustrojstwa przygotować publikację.
    Jako Grafik potrafisz to wszystko pokazac w obrazkach.
    No i jako Psycholog potrafisz do swojego projektu przekonać tłumy.

    To nie jest mało.
    powodzenia

    jwpl

  • 3. Data: 2004-07-21 20:21:01
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    jwpl wrote:

> [...]
    > Jako Grafik potrafisz to wszystko pokazac w obrazkach.
    > No i jako Psycholog potrafisz do swojego projektu przekonać tłumy.

    Ja też bym szedł tym tokiem myślenia. Z tym, że Xyloo : popraw sobie w
    sygnaturce "zanmieżone" na "zamierzone", to się odmienia tak jak
    "zamiar", czyli przez Ry. :-D Co innego puścić bąka w ferowrze
    trollowania na grupach dyskusyjnych, a co innego wsadzić sobie błąd
    ortograficzny do sygnaturki. Sam rozumiesz. :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz

  • 4. Data: 2004-07-21 20:34:11
    Temat: Odp: burza mozgow
    Od: "TJ" <N...@p...onet.pl>

    > "Podwładny powinien przed obliczem przełożonego mieć wygląd
    > lichy i durnowaty tak, aby swoim pojmowaniem istoty rzeczy
    > przełożonego nie peszyć" ukaz Piotra I z dnia grudnia 1708 r

    jak już jesteśmy przy kwiatkach tekstowych to podwójna spacja jest również
    błędem ;)

    pozdrawiam
    Tom

  • 5. Data: 2004-07-21 21:32:01
    Od: "ArturS." <a...@a...pl_USUN_TO>

    > jak już jesteśmy przy kwiatkach tekstowych to podwójna spacja jest również
    > błędem ;)

    Może "Xyloo"-wi oto właśnie chodziło? :).

    pzdr.
    Artur

  • 6. Data: 2004-07-22 06:44:44
    Od: "Olleo" <O...@c...tlen.pl>

> [...]
    > Jako Grafik potrafisz to wszystko pokazac w obrazkach.
    > No i jako Psycholog potrafisz do swojego projektu przekonać tłumy.

    Wszystko piknie, ale sugerujesz zaprojektowanie i wykonanie sterownika PLC
    (sam kiedys to zrobilem), podczas gdy na rynku jest ogromna pod tym wzgledem
    konkurencja, a zapotrzebowanie nikle, cos o tym wiem. Ja bym raczej
    proponowal szukac pracy jako taki projektant w duzej firmie. Kiedys tutaj
    byl temat jakie sa zarobki przy takiej pracy dla prawdziwego fachowca - jest
    to juz 5 cyfrowa liczba.
    Na moje nieszczescie jestem zbyt osiadly, by szukac takiej roboty w innym
    miescie.
    --
    Olleo

  • 7. Data: 2004-07-22 08:48:51
    Od: Robert Drózd <r...@y...iq.wytnijto.pl>

    Stało się to Thu, 22 Jul 2004 08:44:44 +0200, gdy "Olleo"
    <O...@c...tlen.pl> napisał:

    >Wszystko piknie, ale sugerujesz zaprojektowanie i wykonanie sterownika PLC
    >(sam kiedys to zrobilem), podczas gdy na rynku jest ogromna pod tym wzgledem
    >konkurencja, a zapotrzebowanie nikle, cos o tym wiem.

    Nie znam się na elektronice, żeby coś doradzać, ale zgadzam się z tokiem
    myślenia jpwl. Jeśli Xyloo ma takie różnorodne wykształcenie, to
    najlepiej wykorzysta je we własnej firmie czy jako samodzielny
    specjalista.

    Robert

  • 8. Data: 2004-07-22 12:08:04
    Od: "Olleo" <O...@c...tlen.pl>

    > Jeśli Xyloo ma takie różnorodne wykształcenie, to
    > najlepiej wykorzysta je we własnej firmie

    Wyprodukowac cos, to zaden problem, najwiekszy jest to sprzedac.
    --
    Olleo

  • 9. Data: 2004-07-22 16:17:38
    Od: "Xyloo" <x...@o...pl>

> [...]
    > trollowania na grupach dyskusyjnych, a co innego wsadzić sobie błąd
    > ortograficzny do sygnaturki. Sam rozumiesz. :-D

    w sumie racja

    xyloo

  • 10. Data: 2004-07-24 08:24:51
    Temat: Re: Odp: burza mozgow
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    TJ wrote:

    > jak już jesteśmy przy kwiatkach tekstowych to podwójna spacja jest również
    > błędem ;)

    Te spacje są po to, żeby "sztucznie" wyjustować tekst do lewej i prawej.
    Poza tym OIDW spacje o rozmiarze różnym niż 1 jednostka są jak
    najbardziej uzasadnione (czasem, nie będę się upierał, że w mojej
    sygnaturce też).

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz