PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie o ulge w pkp

  • 1. Data: 2004-07-21 16:10:08
    Temat: pytanie o ulge w pkp
    Od: "krzys" <k...@...pl>

    pewnego czasu mowiono cos o wprowadzeniu ulgi dla osob ktore juz nie
    studiuje ale nie maja jeszcze ukonczonego 26 roku zycia a jezdza do pracy
    pociagami pkp - czy to funkcjonuje czy to funkcjonuje czy nie?

    krzys

  • 2. Data: 2004-07-23 18:52:09
    Temat: Re: pytanie o ulge w pkp
    Od: Mo <l...@n...pl>

    Ktoś (krzys, a któżby!) wyklepał:

    > pewnego czasu mowiono cos o wprowadzeniu ulgi dla osob ktore juz nie
    > studiuje ale nie maja jeszcze ukonczonego 26 roku zycia a jezdza do pracy
    > pociagami pkp - czy to funkcjonuje czy to funkcjonuje czy nie?

    Nawet jeśli jeszcze studiujesz, ulgę masz tylko do 26 roku życia.
    Oczywiście jeśli skończyłeś wcześniej, to musisz mieć jeszcze ważną
    legitymację (i jeździsz, dopóki się nie wyekspiruje). O zniżce
    pracowniczej dla osób poniżej 26 lat nigdy nie słyszałam (no, chyba, że
    dla konduktorów ;-))

    M.

    Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
    bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)