PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zapytanie o Ster-Projekt S.A.

  • 1. Data: 2004-07-21 14:38:32
    Temat: Zapytanie o Ster-Projekt S.A.
    Od: "Muzzy" <m...@o...pl>

    Witam
    Zwacam się do Szanownych grupowiczow z kilkoma pytaniami odnośnie firmy
    wymienionej w temacie:-) Mianowicie chodzi mi o to:
    - czy ktoś z Was wie jak tam się pracuje ?
    - jakie są zarobki ?
    - możliwości awansu ?
    Intersują mnie również - w 100 % subiektywne - odczucia wszystkich którzy
    mieli jakieś kontakty z tą firmą.
    Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi
    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2004-07-21 21:57:12
    Temat: Re: Zapytanie o Ster-Projekt S.A.
    Od: Tomasz Onyszko <T...@w...pl>

    Muzzy wrote:

> [...]
    > - możliwości awansu ?
    > Intersują mnie również - w 100 % subiektywne - odczucia wszystkich którzy

    Ja bym polecal przeczytanie ostatnich doniesien prasowych i gieldowych
    na temat tej firmy

    --
    Tomasz Onyszko [MVP]
    T...@w...pl

  • 3. Data: 2004-07-22 14:33:06
    Od: Muzzy <m...@o...pl>

    Użytkownik Tomasz Onyszko napisał:
    > Ja bym polecal przeczytanie ostatnich doniesien prasowych i gieldowych
    > na temat tej firmy

    Nie do końca satysfakcjonują mnie komunikaty prasowe i notowania
    giełdowe, bo do tych dotrzeć nie trudno, nawet średnio rozgarniętemu
    użytkownikowi komputera który wie co to jest Internet i wyszukiwarka.
    Tak jak napisałem w swoim pierwszym poście mnie interesują wypowiedzi
    ludzi którzy mają lub mieli osobisty kontakt z tą firmą - klienci,
    pracownicy(zarówno byli jak i obecni), stażyści etc. Jeszcze raz dzięki
    za ewentualne info, a nie porady rodem z "Kącika złamanych serc"
    Pozdrawiam
    Marcin

  • 4. Data: 2004-07-22 19:34:32
    Od: Tomasz Onyszko <T...@w...pl>

    Muzzy wrote:

    > Użytkownik Tomasz Onyszko napisał:

    > pracownicy(zarówno byli jak i obecni), stażyści etc. Jeszcze raz dzięki
    > za ewentualne info, a nie porady rodem z "Kącika złamanych serc"

    To nie byla porada rodem z "Kacika zlamanych serc" - chcialem tylko
    zwrocic twoja uwage na kondycje tej firmy - ale ... jezei tak to
    oebrales to przepraszam.

    Nie bede sie wypowiadal o firmie bo chociaz pracuje z ludzmi ktorzy z
    niej odeszli albo zostali zwolnieni to sam w niej nie pracowalem.

    --
    Tomasz Onyszko [MVP]
    T...@w...pl