PracaGrupypl.praca.dyskusje › rece i nogi opadaja

  • 1. Data: 2004-07-21 12:25:21
    Temat: rece i nogi opadaja
    Od: "Jamez" <j...@o...pl>

    w ogloszeniu w gazecie:

    "gwarantowana placa + prowizja, sprzedaż"

    =(w realiach)= akwizytor i nie ma mowy o jakiejkolwiek gwarancji o place.
    tyle ile podpiszesz umów (bo to firma sprzedajaca uslugi telefoniczne) tyle
    dostaniesz człowieku!!!!!

    ewidentnie klamia w ogloszeniach o prace--a ja trace tylko czas i tusz na
    drukowanie CV!!!!!!!!

    rece i nogi opadaja.

    P.S Dzis znowu kupilem gazet kilka - portfel staje sie pusty!!!!!

  • 2. Data: 2004-07-21 16:29:13
    Temat: Re: rece i nogi opadaja
    Od: "M" <m...@W...gaz-eta.pl>

    nie spamuj tym tekstem grupy, ile razy?

  • 3. Data: 2004-07-22 09:11:12
    Od: "fotech" <f...@p...onet.pl>

    > P.S Dzis znowu kupilem gazet kilka - portfel staje sie pusty!!!!!

    przeciez w gazetach jest cala masa dobrze i stale opłacanych stanowisk, czemu ich nie
    wezmiesz ?

    Wojtek

  • 4. Data: 2004-07-22 09:46:27
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Thu, 22 Jul 2004 11:11:12 +0200, fotech <f...@p...onet.pl>
    napisał:

    > przeciez w gazetach jest cala masa dobrze i stale opłacanych stanowisk,
    > czemu ich nie wezmiesz ?
    >
    > Wojtek

    Jasne.
    Ja naprzyklad dostalem wczoraj oferte pracy - od 1-o moge ja podjac.
    1200 netto, wspolna odpowiedzialnosc materialna z kilkunastoma nieznanymi
    mi osobami na 3 zmianach na 1-ym magazynie piwa i napoi chlodzacych,
    potwierdzona wekslem na 10000zl podzyrowanym przez dwie pracujace osoby.
    Jakos nie moge nikogo znalesc do podzyrowania, mimo. ze taki cymes i
    okazja.
    Szukam dalej

    pzdr
    Krzysztof

  • 5. Data: 2004-07-22 10:30:43
    Od: "KrzysztofM" <p...@m...pfmpfffpm.pfmpmf>

    Użytkownik "Krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    pl...

> [...]
    > potwierdzona wekslem na 10000zl podzyrowanym przez dwie pracujace osoby.
    > Jakos nie moge nikogo znalesc do podzyrowania, mimo. ze taki cymes i

    Swego czasu moja dziewczyna, gdy otwierano nowy market - zgłosiła się na
    rekrutację.
    I co się okazało - pensja 824 brutto, praca (w praktyce oczywiście) od
    godziny 7 do 23 (nie ma płaconych nadgodzin).
    A na dodatek weksel na 25.000 zł !!
    I na dodatek okazało się że było masę chętnych!!

    pozdr
    Krzysiek

  • 6. Data: 2004-07-22 10:49:47
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Thu, 22 Jul 2004 12:30:43 +0200, KrzysztofM
    fffpm.pfmpmf> napisał:

    > I na dodatek okazało się że było masę chętnych!!

    Ja nie mam chetnych do podzyrowania. Mimo, ze ludzie mnie znaja i np. bez
    przeszkod zyrowali podobne weksle przy braniu przeze mnie kredytu, to w
    takiej sytuacji nie maja odwagi, gdyz zbyt duzo zmiennych jest
    niezaleznych ode mnie.
    Tez sadze, ze znajda innych chetnych z podzyrowanymi wekslami. Ja takiej
    mozliwosci nie mam.
    pzdr
    Krzysztof