PracaGrupypl.praca.dyskusje › brak nipu

  • 1. Data: 2003-01-09 21:55:56
    Temat: brak nipu
    Od: "GrzesiekB" <t...@g...pl>

    Mam jedno pytanie.
    Zatrudniam pracownika, konczy mi sie jut termin zgloszenia do US do 15.01 a
    nadal nie mma jego nipu.
    Chlopak go zgubil, czy macie moze jakies sposoby na wyjscie z impasu?
    W US nie chce go podac na zadanie ustne a na pisemne trzeba czekac dwa
    tygodnie.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-01-09 22:38:57
    Temat: Re: brak nipu
    Od: MucK <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya GrzesiekB! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):

> [...]
    > Chlopak go zgubil, czy macie moze jakies sposoby na wyjscie z impasu?
    > W US nie chce go podac na zadanie ustne a na pisemne trzeba czekac dwa

    Hm. Proponuje cos takiego: znalesc kogos albo w US albo w ZUS (jezeli
    pracownik sie juz rozliczal z PITu), kto bedzie sklonny zajrzec do poufnych
    danych zawartych w komputerach tych instytucji i wyciagnac informacje o
    NIP'ie. Najlepiej zeby taka osoba byla kims z rodziny, znajomych, itp. Co
    prawda taka metoda jest srednio zgodna z prawem, ale za to jest skuteczna i
    szybka.

    --
    MucK of Venison aka Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl

  • 3. Data: 2003-01-09 22:46:41
    Od: "Andree" <a...@p...onet.pl>

    > W US nie chce go podac na zadanie ustne a na pisemne trzeba czekac dwa
    > tygodnie.

    Sorry, ze sie tak wyraze ale pojsc i zgwalcic te dziwke z US, ktora nie chce
    podac nipu. A jak bedzie sie opierala, wczesniej pobic (czytaj stanac u niej
    w pokoju i meczyc tak dlugo az sie podda).

    AnD

  • 4. Data: 2003-01-09 23:05:06
    Od: "GrzesiekB" <t...@g...pl>

    Dzieki za odpowiedz ale niestety nie jest to moliwe. Koles nei rozliczal sie
    jeszcze z ZUSem nigdy (nieletni), a znajomosci strasznei malo. Ale dzieki za
    porade.

  • 5. Data: 2003-01-10 11:30:21
    Od: "ania-mania" <n...@h...co.za>

    "GrzesiekB" <t...@g...pl> wrote in message
> [...]
    sie
    > jeszcze z ZUSem nigdy (nieletni), a znajomosci strasznei malo. Ale dzieki

    na pewno zgubił czy po prostu jeszcze nie ma tego NIP-u?
    najprościej to ruszyć rączką i wykręcić do zus-u z pytaniem co w tym
    przypadku zrobić skoro nie ma nipu ani dowodu osobistego. jeśli faktycznie
    zgubił no to złożyc podanie o informacje i tak musi. jesli jest uczniem to
    problem z głowy.
    pozdro

  • 6. Data: 2003-01-10 15:10:14
    Od: "GrzesiekB" <t...@g...pl>

    zgubil nip
    do zusu go nie zglaszam tylko do us, a podanie trwa:(

  • 7. Data: 2003-01-10 15:31:23
    Od: "ania-mania" <n...@h...co.za>

    > zgubil nip
    > do zusu go nie zglaszam tylko do us, a podanie trwa:(
    ups, to sorry, z tym się nie spotkałam. ja bym wykonała telefon do US z
    zapytaniem co zrobić.
    pozdro

  • 8. Data: 2003-01-10 20:42:38
    Od: "Ania i Maciek" <z...@m...icpnet.pl>

    mialem podobny przypadek, tylko ze to ja zgubilem nip, wybralem sie do US i
    wypelnikem bodaj nip-11(albo jakos tak) zaplacilem okolo 20 PLn i mialem
    swoj nip za 10min pan wpisal co trzeba w kompa i juz :))

    Pozdr. Maciek

  • 9. Data: 2003-01-11 10:31:24
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > tygodnie.
    > Pozdrawiam
    >
    > A co on robi rozliczenie z podatków od osób fizyczych za 2001 w jednym
    egzemplarzu, chyba robił w dwóch to drugi egz. ma w domu. Cześć