PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zasilek macierzynski a praca ma umowe zlecenie

  • 1. Data: 2003-01-09 18:56:52
    Temat: Zasilek macierzynski a praca ma umowe zlecenie
    Od: "Krzysztof Markowski" <z...@s...pl>

    Witam

    Na poczatek przedstawie sytuacje.
    Moja zona jest w 7 miesiacu ciazy. Miala umowe na czas okreslony do
    konca 2002 roku. W zwiazku z ciaza firma przedluzyla jej umowe do
    dnia porodu ( planowanego porodu - 13 marzec 2003 ). Od dnia porodu zona
    idzie na urlop macierzynski, na którym bedzie otrzymywac ( zgodnie z
    zasadami ) zasilek z ZUS'u. Firma, w której zona pracuje proponuje jej
    kontynuowanie pracy po porodzie ale w formie umowy zlecenie. Zona
    przychodzila by do pracy 2 razy w tygodniu na 2 godziny.

    Teraz moje pytanie. Czy przyjecie powyzszej propozycji bedzie zwiazane
    z tym, ze ZUS nie bedzie wyplacal zasilku ? Czy zona bedac na urlopie
    maciezynskim i otrzymujac pieniazki od ZUS'u moze w taki sposób pracowac?

    pozdrawiam
    Krzysiek