PracaGrupypl.praca.dyskusje › Może to I D I O T Y C Z N E ale... w końcu to tylko P O M Y S Ł :-)

  • 1. Data: 2003-01-09 19:51:51
    Temat: Może to I D I O T Y C Z N E ale... w końcu to tylko P O M Y S Ł :-)
    Od: "conradus" <i...@w...pl>

    Szanowni Grupowicze!
    Czytam dość regularnie newsy z grupy praca i... skoro jest w niej tyle
    inteligentnych, twórczych, wykształconych, doświadczonych... i bezrobotnych
    osób to czemu nie spróbować zrobić czegoś wspólnie. Na pewno jest tu mnóstwo
    osób posiadających komplementarne zasoby. Skoro nikt nas nie chce to może...
    Nie mam jakiś konkretnych pomysłów czy zarysu nowej, potęznej organizacji
    ;-))). To jedynie luźna dygresja... pomysł, który właśnie przyszedł mi do
    głowy.
    Pozdrawiam
    Konrad
    i...@w...pl

  • 2. Data: 2003-01-09 22:36:08
    Temat: Re: Może to I D I O T Y C Z N E ale... w końcu to tylko P O M Y S Ł :-)
    Od: ".:kolor:." <k...@p...onet.pl>

    hmm..!

  • 3. Data: 2003-01-10 07:27:46
    Od: Magge <m...@p...onet.pl>

    Pomysl nie jest glupi ( mnie sie podoba:) tylko trzeba by go
    rozwinac.
    Co moglaby robic grupa ludzi rozsianych po calej Polsce z
    roznymi umiejetnosciami co przynosilo by dochody?

    pozdrawiam
    magge

  • 4. Data: 2003-01-10 08:05:54
    Temat: Re: Mo?e to I D I O T Y C Z N E ale... w ko?cu to tylko P O M Y S ? :-)
    Od: Jan Szkudlin'ski <r...@g...pl>

    Magge wrote:
    > Pomysl nie jest glupi ( mnie sie podoba:) tylko trzeba by go rozwinac.
    > Co moglaby robic grupa ludzi rozsianych po calej Polsce z roznymi
    > umiejetnosciami co przynosilo by dochody?

    Jakies' czasopismo? ;-)

    Pozdrowienia

    JSz

  • 5. Data: 2003-01-10 08:31:18
    Od: ".:kolor:." <k...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Jan Szkudlin'ski" <r...@g...pl> napisal w wiadomosci
> [...]

    ..redagowac jakas witryne, portal..?

    .:kolor:.

  • 6. Data: 2003-01-10 08:36:28
    Od: "PASQUALE" <p...@p...com>

    Użytkownik "conradus" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ;-))). To jedynie luźna dygresja... pomysł, który właśnie przyszedł mi do

    Na pewno nie ma tu nic idiotycznego. Trzeba tylko pomyśleć co z tym dalej
    zrobić.
    e-Zine?
    Pomyślę...

  • 7. Data: 2003-01-10 09:09:20
    Od: "Vei" <a...@g...pl>

> [...]
    > ;-))). To jedynie luźna dygresja... pomysł, który właśnie przyszedł mi do

    To moze niech kazdy dorzuci cos do tego pierwszego pomyslu.
    Bylo:
    - czasopismo
    - portal (mnie sie bardzo podoba)
    A moze :
    - sklep internetowy (mozna go rozreklamowac w wielu miastach - skoro jestemy
    rozsiani po Polsce)

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2003-01-10 09:27:17
    Od: "Tomasz Onyszko" <g...@b...net.pl>

    Vei wrote:

    > To moze niech kazdy dorzuci cos do tego pierwszego pomyslu.
    > Bylo:
    > - czasopismo
    > - portal (mnie sie bardzo podoba)
    a bedziecie w stanie zapewnic tresci na tyle interesujace zeby ludzie
    chcieli za nie placic ?

    > A moze :
    > - sklep internetowy (mozna go rozreklamowac w wielu miastach - skoro
    > jestemy rozsiani po Polsce)

    tia, czasopismo - niezla rzecz, tylko musicie liczyc sie z duzymi nakladami
    na jego wydanie i odlozonymi w czasie pierwszymi wplywami ze sprzedazy (nie
    pisze zyskami tylko wplywami - wiem cos o tym)

    sklep internetowy - merlina nie pobijecie, a inne rzeczy sie ciezko
    sprzedaje w Inecie

    szybciej juz jakas niszowa usluga przez inet, drobnostka wydawloby sie,
    ktora jednak dzieki temu ze bedzie mozliwa do zrealizowania w wielu
    miejscach w kraju bedize atrakcyjna

    Kiedys w stanach duze pieniadze przez inet zdobyl wlasciciel kwiaciarni
    ktory zalozyl kwiaciarnie w inecie, i dogadal sie z ludzmi w roznych
    miejscach na realizacje tych zlecen (zamowienie, odbior, dostawa do
    wyznacoznego miejsca i o wyznacoznym czasie). nie mowie zeby zakladac
    kwiaciarnie ale chodzi mi o przyklad takiego rozwiazania.

    --
    Tomasz Onyszko - T...@w...pl
    http://www.w2k.pl/

  • 9. Data: 2003-01-10 09:39:28
    Od: Magge <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > miejsca i o wyznacoznym czasie). nie mowie zeby
    > zakladac kwiaciarnie ale chodzi mi o przyklad takiego

    To by moglo miec sens ( mnie sie przynajmniej podoba) tylko
    trzeba by teraz znalezc tego typu produkt (ew. produkty)
    ktory mozna by w ten sposob rozprowadzac.

  • 10. Data: 2003-01-10 09:56:37
    Od: "Tomasz Onyszko" <g...@b...net.pl>

    Magge wrote:

    > To by moglo miec sens ( mnie sie przynajmniej podoba) tylko
    > trzeba by teraz znalezc tego typu produkt (ew. produkty)
    > ktory mozna by w ten sposob rozprowadzac.
    To nie musza byc produkty, moze byc drobna usluga, zamawiana poprzez
    wyslanei SMS (odpad ci sciaganie oplaty a telefony komorkowe sa teraz juz
    popularne), wtedy nie ma klopotu tez z kartami kredytowymi

    heh, bo mi zaraz sie wypisza wszysstkie moje przemyslenia

    ale masz racje, najwazniejsze to znalezc produkt / usluge ktora zainteresuje
    ludzi i wypelni jakas mala luke

    --
    Tomasz Onyszko - T...@w...pl
    http://www.w2k.pl/