PracaGrupypl.praca.dyskusje › bez pracy nie ma kołaczy

  • 21. Data: 2007-04-19 09:38:25
    Temat: Re: bez pracy nie ma kołaczy
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Sekstus Empiryk wrote:

    > Z mojej perspektywy - praktycznie dowolna na pełny etat.
    > Jeżeli muszę wstać o 7 i wracam zmęczony o 17, to taki dzień jest dla mnie
    > stracony. Na życie zostają tylko weekendy.

    Jak dla mnie Twoj problem wynika z blednego wyobrazenia o pracy. Owszem,
    jest mnostwo takiej pracy, ze wracasz zmeczony o 17-stej i nie masz sily
    na nic wiecej i dzien jest stracony. Jednak dzisiejszy dzien (u mnie
    wlasnie jest wieczor), choc byl typowym dniem roboczym, nie jest dla
    mnie bynajmniej stracony pod wzgledem rozkoszowania sie zyciem i jestem
    nawet na tyle w formie, zeby odpowiadac na posty takie jak Twoj. :D
    Zycie polegajace na spacerach i przegladaniu sie w oczach tez po jakims
    czasie traci urok, poniewaz w naturze czlowieka lezy dazenie do coraz to
    nowych celow i cieszenie sie ich osiaganiem. Znam osoby, ktore maja tyle
    kasy, ze moga nic nie robic i wiesz co? Wszyscy cos robia. Aktywny umysl
    nie wytrzyma dluzszej bezczynnosci.

    Proponuje, zebys zamiast kombinowac, jak zyc poza systemem, znalazl
    sobie w nim miejsce spelniajace Twoje potrzeby. Ktos zaproponowal
    telefon zaufania - nie zgadzam sie, jestes zdecydowanie za narcystyczna
    osobowoscia na taka prace :D - ale sa prace, w ktorych ktos taki jak Ty
    moze sie dobrze bawic i wracac po nich do domu naenergetyzowany, a nie
    wycienczony, albo wykonywac je w ogole nie wychodzac z domu.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533

  • 22. Data: 2007-04-19 09:57:10
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    > Nie sądzę, aby on kombinował, jak żyć poza systemem. Moim zdaniem jest
    > to zwykły troll, bezczelnie usiłujący podenerwować uczciwie i ciężko
    > pracujących ludzi.

    Zdecydowanie tak. Bumelant - dezerter z frontu pracy !!!
    --
    Jackare

  • 23. Data: 2007-04-19 11:16:11
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Sekstus Empiryk napisał(a):
    > [zaraz ktoś złośliwie zaproponuje, żebym póki co udzielał korepetycji
    > Natalii, to może za lepsze stopnie dostanie podwyżkę ;)]
    Taki pomysł przyszedł mi do głowy: A może byś póki co udzielał
    korepetycji Natalii, to może za lepsze stopnie dostanie podwyżkę? ;)

    --
    Kochana Mary!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 24. Data: 2007-04-19 11:19:52
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Sekstus Empiryk napisał(a):
    > Śmiem zuchwało podejrzewać, że wszystkich ludzi życzliwych. Im lepiej
    > poznają mnie, mój system wartości, tym ich rady i uwagi będą trafniejsze.
    Tym razem na serio: Twój system wartości zmieni Ci się kilka razy
    jeszcze w życiu. To, co jest dla Ciebie ważne teraz, będzie nieistotne
    za parę lat. To, co nieistotne, może być bardzo ważne.
    Za parę lat możesz mieć do siebie duże pretensje za - jak to rozumiem -
    własną inercję.

    pozdr.
    M.

  • 25. Data: 2007-04-19 11:31:35
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 19 Apr 2007 10:39:48 +0200, Sekstus Empiryk <a...@m...pl>
    wklepał(-a):

    >Dziękuję serdecznie za wsparcie i wskazanie ciekawej drogi.
    >Poważnie się tym zainteresuję.
    >Jakie są najcenniejsze źródła informacji w tym temacie dla zupełnie
    >zielonych? Od czego najlepiej zacząć?

    Od własnej inicjatywy. Bez tego nic nie osiągniesz.

  • 26. Data: 2007-04-19 12:35:29
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

> [...]
    > parę lat. To, co nieistotne, może być bardzo ważne.
    > Za parę lat możesz mieć do siebie duże pretensje za - jak to rozumiem -

    PotwierdzamI to jest także cenna uwaga którą autor wątku powinien wziąć
    sobie do serca.
    O ile więc system wartości człowieka zmienia się z wiekiem o tyle rola
    pieniądza w społeczeństwie jest raczej stała.
    Lepiej więc zmieniać system wartości mając pieniądze niż ich nie mając, a
    jeżeli można do nich dojść drogą mało męczącą i mało angazującą,
    to czemu tego nie robić :) ?

  • 27. Data: 2007-04-19 13:13:03
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    Sekstus Empiryk wrote:

    > Witam.
    >
    > Kończę właśnie studia, ale nie chcę iść do pracy.

    Każden sobie rzepkę skrobie!

  • 28. Data: 2007-04-19 15:46:00
    Od: Sekstus Empiryk <a...@m...pl>

    Dnia Thu, 19 Apr 2007 13:16:11 +0200, Maciek Sobczyk napisał(a):

    > Taki pomysł przyszedł mi do głowy: A może byś póki co udzielał
    > korepetycji Natalii, to może za lepsze stopnie dostanie podwyżkę? ;)

    Zaraz ktoś złośliwie rozwali mi cały wątek, robiąc gigantyczny przelew na
    moje konto. ;P

  • 29. Data: 2007-04-19 16:50:09
    Od: yale <N...@g...com>

    Sekstus Empiryk wrote:

    > Serio serio.

    Nie wierzę, nie można być aż takim leniem.
    Nie można też być tak głupim w takim wieku (24-25 lat).

    Mam pytanie, z czego się teraz utrzymujesz?
    Bo student który zaczyna pracować dopiero po zakończeniu studiów to
    jakiś rzadki okaz, albo ja ma się w dziwnym środowisku obracam :p

  • 30. Data: 2007-04-19 17:19:35
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Sekstus Empiryk napisał(a):

    > Zaraz ktoś złośliwie rozwali mi cały wątek, robiąc gigantyczny przelew na
    > moje konto. ;P
    Poszedł ;)

    pozdr.
    M.