PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanko ile moge wyciagnąc jako admin sieci komputerowej

  • 1. Data: 2007-04-18 18:01:06
    Temat: Pytanko ile moge wyciagnąc jako admin sieci komputerowej
    Od: Liszek <m...@m...int.pl>

    Witam wszystkich

    Ostatnio coraz bardziej zastanawiam sie nad zmiana pracy. W sumie
    wszystko jest ok ale jakos pensja mi nie pasuje. Czytałem kilka raportów
    wynagrodzeń dotyczących pensji dla specjalitów z działów IT, mieszcze
    sie w widełkach i chce iść po podwyżke ale nie chce rzucać również
    kosmicznej sumy. Mam ponad 2 letnie doświadczenie w administracji siecią
    z około 50 użytkownikami, kontroler domeny na LINUX + serwerki ksiegowe
    oraz SQL na win2k3. Do tego 2 ukończone projekty firmowej strony
    internetowej + mini portal skupiajacy obiekty konferencyjne (MYSQL+PHP +
    HTML + CSS), helpdesk + modernizacje sprzetu odpowiedzialnosc za zakupy
    sprzetowe i wdrażanie technologi + marketing internetowy (nawet
    pozycjonowanie i to z bardzo dobrymi skutkami), odpowiedzialnosc za
    backupy danych itp. Firma w ktorej pracuje to Sp z o.o. świadcząca
    usługi. Wbrew pozorom pracuje po 8h (+ czasami pod godzinach zostaje w
    celach modernizacji konfiguracji serwera lub awarii). Pracuje w
    Warszawie i nad tym wszystkim co opisałem czuwam sam.

    Proszę osoby o podobnych kwalifikacajch o anonimowe wypowiedzi na temat
    swoich wynagrodzen ja mam na rękę niecałe 4k. Czy to dużo czy mało????

    Ja uważam ze za mało :))

    Prośba o wypowiedzenie sie osób o podonym charakterze pracy (ile
    zarabiacie) wkońcu utajnianie zarobków jest przez pracodawce celowe zeby
    wprowadzac w bład pracownika. Moim zdaniem raporty płacowe również są
    strasznie zaniżane głównie przez pensje na Państwowych stanowiskach.
    Prywaciarze płacą o wiele więcej.

  • 2. Data: 2007-04-18 18:32:26
    Od: "delf" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > wprowadzac w bład pracownika. Moim zdaniem raporty płacowe również są
    > strasznie zaniżane głównie przez pensje na Państwowych stanowiskach.

    Nie wiem jak na W-we ale na 3miasto 4k PLN jest dos dobrym wynagrodzeniem ;)

  • 3. Data: 2007-04-18 18:50:21
    Od: Liszek <m...@m...int.pl>

    delf napisał(a):

    > Nie wiem jak na W-we ale na 3miasto 4k PLN jest dos dobrym wynagrodzeniem ;)

    Dzięki za info. Dodam że wszystko serwery itp. stoja na mojej
    konfiguracji. Wcześniej był jeden wielki bałagan, i tak zwani
    informatycy outsorcingowi :)

    Czekam na dalsze opinie. Może ktoś z Wawy sie odezwie???

  • 4. Data: 2007-04-18 20:45:05
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Liszek <m...@m...int.pl> wrote:

    > Proszę osoby o podobnych kwalifikacajch o anonimowe wypowiedzi na temat
    > swoich wynagrodzen ja mam na rękę niecałe 4k. Czy to dużo czy mało????

    Aż tyle Ci płacą?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 5. Data: 2007-04-18 22:40:04
    Od: Jarzabek <j...@d...agh.edu.pl>

    Przemysław Maciuszko pisze:

    > Aż tyle Ci płacą?

    Jak na warszawkę to jest to normalna stawka. Jak na reszte kraju to
    normalna stawka jest podzielona przez dwa

  • 6. Data: 2007-04-18 22:52:17
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2007-04-18 20:50, Liszek napisał(a):

    > Czekam na dalsze opinie. Może ktoś z Wawy sie odezwie???

    Za podobny zakres obowiązków dostaję ok. 2kzł (3/4 etatu). Na szczęście
    robię też inne - o wiele mniej absorbujące czasowo, a finansowo równie
    intratne - rzeczy. Dzięki temu jakoś wychodzę na swoje ;)

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 7. Data: 2007-04-19 05:50:50
    Od: Liszek <m...@m...int.pl>

    Mich@l napisał(a):

    > Za podobny zakres obowiązków dostaję ok. 2kzł (3/4 etatu). Na szczęście
    > robię też inne - o wiele mniej absorbujące czasowo, a finansowo równie
    > intratne - rzeczy. Dzięki temu jakoś wychodzę na swoje ;)

    Nie wiem co Ty robisz ale albo jesteś moze jakims geniuszem, ale
    poprostu dzieckiem szczescia. JA sie nie wyrabiam juz ze swoja robota.,
    administracja sieci tego typu wymaga robienia przeciez okresowych testow
    bezpieczenstwa, sprawdzania backupow, prowadzenia dokumentacji itp. Mam
    nadzieje ze nie robisz tego za 2k w wawie, albo firma w ktorej pracujesz
    nie ma ponad 40 userow. Z rodzinnego miasta w ktorym pochodze dla
    jednego z glownych informatyków w w banku zaproponowali 2,5k brutto
    mowiac ze w malym miasteczku przeciez wszystko jest prawie za darmo.

  • 8. Data: 2007-04-19 05:56:28
    Od: Liszek <m...@m...int.pl>

    Jarzabek napisał(a):

    > Jak na warszawkę to jest to normalna stawka. Jak na reszte kraju to
    > normalna stawka jest podzielona przez dwa

    No to chłopaki chyba dajecie sie robic w balona. Rozmaiwalem wlasnie z
    kumplem Admin z 2 letni doswiadczeniem w tri\ojmiescie dostaje 3,5 kola
    na reke. Nie dotyka stronek zajmuje sie tylko administracja sieci i
    backupami. Po za tym jasne zawsze mozna wziasc studentow do takiej
    roboty za 1,5 k albo 2k miesiecznie. Ale przede mna w firmie byli
    zatrudnieni informatycy outsorcingowi. TO dopiero byl burderl. Studenci
    z Politechniki jasne :)))

    Po za tym stronka WWW, zrobiona przez studenta a goscia z klilkkuletnim
    doswiadczeniem w tworzeniu stron to nie oszukujmmy sie 2 rózne strony.

    A apropo stawek. Zamieszczelismy ostatnio ogloszenie o prace szukajac
    pracownika do dzialu. splynelo ostatnio dopiero raptem pare CV, glownie
    od studentow wlasnie bez doswiadczenia. Wiec zapotrzbhowanie na ludzi jest.

  • 9. Data: 2007-04-19 06:47:08
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Liszek napisał(a):

    [...]

    > Po za tym stronka WWW, zrobiona przez studenta a goscia z klilkkuletnim
    > doswiadczeniem w tworzeniu stron to nie oszukujmmy sie 2 rózne strony.

    A studentów z kilkuletnim doświadczeniem to znikasz, tak? :>

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 10. Data: 2007-04-19 07:51:28
    Od: Marcin Liszka <m...@o...pl>

    Wojciech Bańcer napisał(a):
    > Liszek napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > A studentów z kilkuletnim doświadczeniem to znikasz, tak? :>

    Nie znikam :)

    Sam własnie złożyłem prace w dziekanacie (MGR) i mam 3 letnie
    doswiadczenie w administracji siecia, nie licząc wczensiejszych prac.
    Wiem ile to jest pracy aby wszystko ladnie dzialalo i bylo
    udokumentowane i wiem ze swierzak po studiach bez doswiadcznei to moze
    jedynie balaganu narobic :)