PracaGrupypl.praca.dyskusjeartykuł › Re: artykuł
  • Data: 2002-12-08 08:04:53
    Temat: Re: artykuł
    Od: "mer" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    - bezrobotni w tej dziedzinie to male pchelki w porownaniu do
    przedsiebiorcow.

    Dziwi mnie dlaczego przedsiebiorcy czy tzw. ludzie sukcesu nie wala
    gremialnie na szkolenia - z ekonomiki, z HR, z kreatywnosci. Patrzac z
    boku tez mozna powiedziec, ze sie nie szkola (statystycznie), maja mala
    wiedze, sa niekreatywni - sa glupio odtworczy,
    Moze pora tez powiedziec - nie
    bedzie postepu dopoki nasi "zloci" przedsiebiorcy beda trzymac sie
    wiedzy nabytej w trakcie handlu z lozka polowego na Marszalkowskiej.
    Tyle tylko, ze najbardziej stratni beda na tej niewiedzy swoich
    pryncypalow pracownicy.

    Koleny tekst o tym co powinni zrobic inni, aby nam bezrobotnym żyło sie lepiej.
    Od pewnej grupy osób nie usłyszałem tu jeszcze ani jednego zdania co trzeba zrobic
    aby samemu sobie
    pomóc.

    mer