PracaGrupypl.praca.dyskusjeartykuł › Re: artykuł
  • Data: 2002-12-08 18:58:05
    Temat: Re: artykuł
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No toś bracie przywalił.
    > Dwie (jesli dwie...) dorosłe osoby zarabiające 5500 - a mowimy o kwotach
    > netto, to nawet w Warszawie mniejszosc.

    Z tego co zrozumialem to te 5500 miesiecznie to dochod calej rodziny, czyli
    mniej wiecej kazdy dorosly zarabia po 2250, a to nie jest za duzo. Wydaje mi
    sie ze podobnie mozna zarabiac w Warszawie.

    > I zeby daleko nie szukac - w mojej rodzinie dochod jest nizszy.
    >
    > Nie wiem jakie masz wymagania, ale nie wszyscy wynajmuja mieszkanie w
    > dogodnych dzielnicach, oplacaja prywatna szkole, kupuja w Galerii
    > Centrum.
    > Nie mam czasu szukać aktualnych danych, pod koniec 1999 roku minimum
    > socjalne dla trzyosobowej rodziny ? dwojga dorosłych z dzieckiem ?
    > wynosiło 1487 zł. Po dodaniu dziecka i inflacji dostaniemy ok. 2000 zł.

    :) Takich wymagan to nie mam, ale nawet jesli te 2k wystarcza na biezace
    wydatki, a co z przyszloscia? Do konca zycia wynajmowanie mieszkan? A
    niespodziewane wypadki i wydatki?

    Ale glownie, to chcialem powiedziec, ze te 16,5k $ rocznie to moim zdaniem
    troche malo na zycie - innymi slowy, nie chcialbym na tym poprzestac.

    D.