PracaGrupypl.praca.dyskusjeartykuł › Re: artykuł
  • Data: 2002-12-08 12:05:17
    Temat: Re: artykuł
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    mer wrote:

    > Koleny tekst o tym co powinni zrobic inni, aby nam bezrobotnym żyło sie lepiej.
    > Od pewnej grupy osób nie usłyszałem tu jeszcze ani jednego zdania co trzeba zrobic
    aby samemu sobie
    > pomóc.

    A gdzie "celna" uwaga o chorej swiadomosci i diable?

    Uzupelniajac. Stan gospodarki nie jest pochodna bezrobocia, ale
    bezrobocie jest pochodna stanu gospodarki. To co nalezy najpierw zmienic
    - bezrobotnych czy uczestnikow rynku. Moze te piekne rozwazania o
    swiadomosci bezrobotnych trzeba uogolnic na caly rynek. Ja wiem, ze mnie
    to nie powinno obchodzic, ze przedsiebiorcy niesplacaja kredytow
    bankowych, bankom spada wynik i zwalniaja ludzi, ludzie zadluzaja sie bo
    sa "working poor", niespalacaja kredytow .... .
    Dodatkowo czasami Panstwo musi dofinansowac z moich podatkow ( ;) )
    zadluzone banki, bo inaczej dostanie w d.. jeszcze wieksza czesc
    uczestnikow rynku.
    Po prostu w gospodarce nie ma tak latwo - krysztalowi przedsiebiorcy bez
    pomyslow (poza jednym - wziasc kredyt, zadluzyc sie u dostawcow i
    pracownikow) i zli pracownicy/bezrobotni nie chcacy pracowac za friko i
    mozliwosc podziwiania oblicza i geniuszu szefa.

    Flyer