PracaGrupypl.praca.dyskusjeartykuł › Re: artykuł
  • Data: 2002-12-08 13:51:00
    Temat: Re: artykuł
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Darek" w news:asvcuh$f8s$1@news.gazeta.pl napisał(a):

    > Pisamak jak pismak... ale jesli jeszcze raz wyslesz taki
    > duzy list na liste + jakich zalacznik to niestety dosteniesz
    > PLONK-a.

    Te zalaczniki czesto sie przyklejaja podczas kopiowania tekstu z jakiejs
    stronki. Kiedys czytalem artykul, ze podobne niewielkie graficzki sa
    uzywane do sledzenia poczynan internautow (a wiadomo jak ich
    zainteresowania sa cenna wiadomoscia). Nie wiem, czy te rowniez, ale to
    mozliwe bo w sumie na stronie raczej funkcji ozdobnej nie spelniaja.

    pozdrawiam
    Greg